فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: ترویج گفتمان انقلابی گری و خدمات رسانی در قالب اردوی جهادی به مردم از رویکردهای بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۰۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج درمهدیشهر، فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر دراجتماع بزرگ بسیجیان که در سالن 9دی برگزار شد اظهارکرد:38 سال از تشکیل بسیج مستضعفین گذشته که در این مدت برکات آن راهمه دیده ایم وبیش از 4 دهه ازثمرات آن بهره مند شدیم.

وی در ادامه گفت:اگر امروز می بینیم که انقلاب اسلامی ایران اقتدار دارد به واسطه حضور بسیجیان است چراکه هرکجا بسیج وتفکر بسیجی ورود پیداکند در آن جا پیشرفت داشتیم .

ذوالفقاری خاطر نشان کرد:توجه ویژه به اعتلای بسیج در عرصه های فرهنگی ،اجتماعی توجه ویژه به سمت مسجد محوری نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه ،مردمی  کردن برنامه های بسیج ، ترویج گفتمان انقلابی گری وخدمات رسانی درقالب اردوی جهادی از رویکردهای بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت:بسیج منحصر به ایران اسلامی نیست بلکه نگاهی که امام را حل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تشکیل بسیج مستضعفین داشتند فراتر از این بود که فقط در مرزهای جغرافیایی منحصر شود.

وی اضافه کرد:تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر سال 58  از برکات الهی بود  که به ملت شریف ایران هدیه شد همان طور که مقام عظمای ولایت فرمودند«بسیج لشکر انقلاب ومظهر مردم سالاری دینی ومتکی بربصیرت است.»

ذوالفقاری افزود:تشکیل جبهه مقاومت و گروه های مردم در مناطق نشات گرفته از تفکر بسیجی است.

ایران اسلامی با قدرت و هوشیاری  بسیج در اوج عزت واقتدار است   

حجت الاسلام رایجی استاد حوزه ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدا وامام راحل اظهار کرد:امروز ما جنگ اصغر را که جنگ نظامی بود پشت سر گذاشتیم ودرجهاد اکبر قرار داریم که باید بسیار مواظب وهوشیارانه وارد عمل شویم چراکه جهاد اکبر بسیار مهمتر از جهاد اصغر است؛ وحد ومرز ندارد.

وی در ادامه گفت:بعضی ها نمی توانند در جهاد اکبر دینداری ودین باوری خود راحفظ کنند ؛در این میان افرادی که رزمشان در جهاد اصغر،اکنون به بزم در جهاد اکبر تبدیل شده ؛از کوخ نشینی به کاخ نشینی رسیدند که حقوق های نجومی نمونه آن است.

این استاد دانشگاه ادامه داد:174 کشور در سوریه به داعش کمک کردند وپول وسلاح وامکانات برایشان مهیا کردند تا ظرف چند ماه بشار اسد را سرنگون کنند اما نتوانستند.

رایجی خاطر نشان کرد:دشمنان می خواستند کار یزید راکه توانسته بود اندیشه وتفکر امام حسین(ع)را از بین ببرد تمام کنند وبا مسلط شدن بر ایران حاشیه امنی برای خود مهیا کنند اما توطئه های دشمنان با هوشیاری امام خامنه ای وسپاه پاسداران به فرماندهی سردار سلیمانی  وگروههای مقاومت نقش بر آب شد.

وی همچنین گفت:داعش از بین رفت وپنج هزار شهید از ماگرفت وابرقدرتها وحامیان داعش عمر آن را30 ساله می دانستند اما این شکست وزمینگیر شدن داعش به خاطر روحیه انقلابی نیروی مقاومت مردمی بود.

استادحوزه افزود:داعش نابود شد اما تازمانی که آمریکا هست  ؛همچنان دشمنی می کند واز پانمی نشیند وباز توطئه دیگری را رقم می زند که وظیفه داریم هوشیار باشیم وبا حمایت واطاعت از امام خامنه ای توطئه ها را خنثی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها