به سبب انعکاس برنامه های هفته بسیج ؛

معاونت روابط عمومی سپاه استان البرز از اصحاب رسانه تقدیر کرد

تقدیر از اصحاب رسانه استان البرز به سبب انعکاس دقیق اخبار و برنامه های هفته بسیج و همکاری‌های موثر با سپاه امام حسن مجتبی(ع) توسط معاونت روابط عمومی سپاه استان صورت گرفت.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۲۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد مجتبی عبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج  ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان البرز به سبب انعکاس دقیق اخبار و برنامه های هفته بسیج و همکاری‌های موثر با سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت:علی رغم  تلاش های معاندین نظام و دشمنان ملت ایران که با پی‌گیری سناریوهای مختلف عملیات روانی و هجمه‌های رسانه ای درصدد تخریب چهره سپاه و بسیج و سیاه‌نمایی از نقش آفرینی های بزرگ و خدمات صادقانه و مفید پاسداران و بسیجیان در کمک به سازندگی، آبادانی و پیشرفت کشور هستند، اقدام قابل تحسین خبرنگاران عزیز بیانگر صداقت، امانت‌داری و دقت اصحاب رسانه نسبت به حقایق و واقعیت ها و نیز شکست دشمن و ناکارآمدی تبلیغات سوء آنان علیه نظام است .

 

معاونت روابط عمومی سپاه استان البرز از اصحاب رسانه تقدیر کرد

 

وی در ادامه افزود : وقتی تلاش ها و فعالیت های فرهنگی و سازندگی سپاه و بسیج به ثمر مطلوب می‌رسد که به لطف و مساعی رسانه‌های بسیجی شاهد انعکاس و انتشار اخبار و گزارش‌های مختلف برنامه‌ ها و فعالیت‌های سایبری و نوشتاری هستیم که گسترش این دو حرکت بی شک مرهون مجاهدت رسانه‌های انقلابی است.

وی گفت : معاونت روابط عمومی سپاه استان البرز، ضمن خدا قوت به آحاد بسیجیان عزیز و مدیران و فرماندهان ، بر خود فرض می‌داند از عموم رسانه‌های انقلابی و ارزشی که در این ایام و پس از آن در ترویج و نشر فعالیت‌های ارزشمند بسیج همت می‌گمارند تقدیر و تشکر نماید.

عبدالملکی در پایان گفت : دوام توفیقات و خدمات ارزنده ی همکاران رسانه‌ای را تحت توجهات جلیه و خفیه حضرت ولیّ عصر ارواحنا له الفداء مسئلت می نماییم. سایه مقام معظم ولایت امام خامنه ای مستدام باد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها