خبرهای داغ:
آیت‌الله اعرافی در دیدار خانواده شهید موسوی نژاد:

پیشرفت های انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت های شهداست

مدیر حوزه های علمیه کشور نفوذ نرم و فرهنگی جریان انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمامی مشکلات و نواقصی که وجود دارد با شیب و سرعت مناسبی در حال رشد و پیشرفت است که نتایج این رشد را در کشورهای منطقه به خوبی می توان احساس کرد.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۴۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

پیشرفت های انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت های شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله اعرافی با حضور در منزل  خانواده شهید موسوی نژاد، باخانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

مدیر حوزه های علمیه در این دیدار تصریح کرد: مجموعه حوزه های علمیه و همچنین تمام طلاب و انسان های قدردان این مرز و بوم، نهایت احترام و ارزش را به شهدا و خانواده های معظم آنها قائل هستند.

مدیر حوزه های علمیه کشور نفوذ نرم و فرهنگی جریان  انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمامی مشکلات و نواقصی که وجود دارد با شیب و سرعت مناسبی در حال رشد و پیشرفت است که نتایج این رشد را در کشورهای منطقه به خوبی می توان احساس کرد.

وی عنوان کرد: حوزه های علمیه و طلاب همواره رویکرد و نگاه انقلابی خود را حفظ کرده و آن را دنبال می کنند که یکی از نمود های برجسته این نگاه نیز تعظیم و احترام نسبت به خانواده های شهداست.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نژاد نیز خاطراتی از دوران مبارزاتی خود و شرایط و تنگناهایی دوران پهلوی را مرور کرد.

 
 
 
 
 
ارسال نظرات