خبرهای داغ:
مسئول اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه استان قم گفت: بیش از ۳ هزار نفر از استان قم تا انتهای آذرماه به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۴۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

۳۰۰۰ نفر از قم به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

سرهنگ ستار احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اهمیت توجه به اردوهای راهیان نور به‌منظور پاسداشت، تقدیر و تشکر از رزمندگان و شهدایی که برای انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار زحمت کشیدند، اظهار داشت:  باید تلاش کنیم تا بتوانیم این فرهنگ اصیل و ناب انقلاب اسلامی را در سطح جامعه زنده نگاه داشته و توسعه دهیم.

وی افزود: هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری با افتتاح راهیان‌نور در سال 96 مراحل اعزام کاروان‌ها به سرپل‌ذهاب و غرب کشور از قم آغاز شد، که مجموعاً در تابستان و شش‌ماهه نخست سال جاری بیش از سه هزار و 500 نفر از اقشار مختلف و علاقه‌مندان به فرهنگ جهاد و شهادت از مناطق عملیاتی غرب کشور و شمال غرب کشور بازدید کردند.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان قم عنوان کرد: با آغاز سال تحصیلی، بخش اعزام دانش‌آموزی از 22 مهرماه آغاز شده که در این بخش پسران بیش از 2 هزار و 500 نفر تاکنون از مناطق عملیاتی جنوب کشور استان خوزستان بازدید کردند.

وی بابیان اینکه از ابتدای آذرماه سال جاری اعزام دختران دانش‌آموز پایه‌های اول و دوم به اردوهای راهیان نور آغاز شده است، خاطرنشان کرد: برآورد ما این بوده که بیش از سه هزار نفر را تا انتهای آذرماه به مناطق جنوب کشور استان خوزستان اعزام کنیم.

احمدوند با اشاره به اینکه همزمان با دانش‌آموزان پسر و دختر از خانواده‌های آنان نیز دعوت به‌ عمل‌آمده تا فرزندان خود را در این سفر همراهی کنند، ابراز کرد: در بخش اعزام دختران، خواهران و مادران و در بخش اعزام پسران، برادران و پدران آنان نیز می‌توانند دانش‌آموزان را همراهی کنند.

ارسال نظرات