با حضور مسئولین بسیج جامعه پزشکی کشور:

طرح شهید رهنمون " اعتلای بسیج " در کشور کلید خورد

صبح امروز مصادف با ۵ آذر که به فرمان امام خمینی (ره) بسیج مستضعفان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۵۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، طرح شهید رهنمون " اعتلای بسیج " با حضور حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج جامعه مستضعفین و دکتر محمد رئیسی زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و هیئت اندیشه ورز سازمان بصورت ویدئو کنفرانس همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تبریک روز بسیج مستضعفان و لزوم مشارکت و حضور هر چه بیشتر بسیجیان در مناطق محروم و بررسی مشکلات بهداشتی درمانی و همچنین آسیب های اجتماعی گفت: امروز جامعه محتاج فرهنگی بسیجی است ومقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... خامنه ای تفکر بسیجی را بر دو پایه احساس مسئولیت در قبال دیگران و همچنین بصیرت می دانند که لازم است با خدمات جهادی، بی مزد و منت همراه با مودت به مردم عزیز کشور، خصوصا روستاها این فرهنگ و تفکر بسیجی را نهادینه تر کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی با اشاره به آغاز طرح شهید رهنمون " اعتلای بسیج " در کشور تصریح کرد: با شروع این طرح پزشکان و عزیزانی که بصورت رایگان و اخلاص به مردم مناطق محروم خدمت ارائه می دهند افتخاری دیگر را برای بسیج و بسیجیان می آفرینند که جای بسیار خوشحالی است.
وی در پایان بر اولویت فراهم کردن زمینه سلامت جامعه و رفع آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
در ادامه این جلسه پاسدار موسی رنجبری جانشین رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان در رابطه با این طرح گفت: یکی از اهداف مهم این طرح بررسی وضعیت بهداشتی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی مناطق مختلف کمتر برخوردار و محروم جامعه است که با تشکیل و اعزام تیمها در مناطقی که بین 3 تا 5 هزار نفر جمعیت دارند به آن پرداخته می شود.
موسی رنجبری افزود: آسیب های اجتماعی از موارد بسیار مهمی است که می تواند به جامعه، نظام و انقلاب خدشه وارد کندو تمامی این طرح در راستای گفتمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای درباره ارزشهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید با ایجاد رابطه هر چه بیشتر با مردم و مخصوصا جامعه محرومین و مستضعفان و رفع مشکلات و کمک به این عزیزان آن را حفظ کنیم.
وی در پایان گفت: به زودی تیم ها توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تشکیل و به محلات و مناطق اعزام می شوند که وظیفه دارند با حضور در تمامی منازل مشکلات مردم را بررسی کرده و گزارش آن را به سازمان ارسال نمایند.
لازم به ذکر است اعضای این تیمها در مدت 3 تا 5 سال ثابت خواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار