خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات کشور به خصوص در عرصه اقتصاد را باید در سایه تفکر و روحیه بسیجی مرتفع کرد.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۶۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

مشکلات کشور را با روحیه و تفکر بسیجی باید حل کرد

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم،  ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج فراتر از سازمان و تشکیلات خاص، اندیشه و تفکر و فرهنگی است که ریشه در آموزه های اسلامی و آرمان های انقلابی ملت ایران دارد.

وی افزود: به همین خاطر است که ورود بسیج در هر عرصه ای موجب تحولات خیره کننده ای در مسیر خدمت به مردم ، نظام و انقلاب می شود و از آن سو همین مساله باعث خشم و کینه توزی مضاعف دشمنان اسلام و انقلاب می گیردد.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس همچنین گفت: امروز به لطف الهی مشاهده کردیم که بسیج فراتر از ایران اسلامی تاثیر و نقش خود را به عنوان منجی مردم در عراق و سوریه نشان داد و بسیج مردمی این کشورها با هدایت حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت توانستند پوزه داعش را به خاک سیاه و مذلت بکشانند و بساط آن را در این کشورها برچینند.

وی با تاکید بر این که مشکلات امروز کشور به خصوص در عرصه اقتصاد و فرهنگ را باید با اتکای به روحیه و تفکر بسیجی حل کرد، ابراز داشت: مسئولان هم اگر می خواهند در کار خود موفق باشند باید روحیه و تفکر بسیجی را همواره داشته و مجاهدانه و مخلصانه در اندیشه خدمت به مردم و کاستن از بار مشکلات کشور باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها