خبرهای داغ:
کبیری پور عنوان کرد؛

تشریح برنامه های فرهنگی ناحیه مقاومت امام حسین قم در هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی به تشریح برنامه های فرهنگی بسیج قم در هفته بسیج پرداخت.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۸۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

تشریح برنامه های فرهنگی ناحیه مقاومت امام حسین قم در هفته بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مهدی کبیری پور فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) و تعدادی از بسیجیان پایگاه حضرت مهدی(عج) شهر مقدس قم امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، به دیدار و گفت و گو بپرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم در ابتدای این دیدار با عرض تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار، هفته بسیج و آغاز امامت امام زمان(عج) اظهار داشت: بسیج و سپاه قم برنامه های فرهنگی متعددی را در این هفته برنامه ریزی و اجرا کرده است.

وی به دیدار بسیجیان با خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم ایرانی و غیر ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: غبار روبی از مزار شهدای شیخان و علی ابن جعفر(ع) قم از دیگر اقدامات بسیج قم است.

کبیری پور با اشاره به برگزاری جلسات بصیرتی در پایگاه ها و مساجد قم، اظهار داشت: جلسات متعدد و سخنرانی های بصیرتی در موضوع اهمیت بسیج، پیروزی جبهه مقاومت و کمک رسانی به مردم برگزار شده است.

وی در ادامه تشریح برنامه های هفته بسیج، بیان کرد: سه مراسم آبروی محله و مراسمات مختلف یاواره شهدا در محله های مختلف شهر مقدس قم با حضور خانواده شهدا، برپا شده است.

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) افزود: برپایی ایستگاه صلواتی با ارائه خدمات متعدد به مراجعین از جمله ویزیت رایگان پزشک، مشاوره خانوادگی و سبک زندگی از دیگر اقدامات هفته بسیج است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و پخش کلیپ و صوت های فرهنگی در پایگاه ها و ایستگاه های صلواتی، خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی مختلفی برای برادران و خواهران برگزار شده که مسابقات رزمی کاراته برای نو نهالان و نوجوانان از جمله آنان است.

کبیری پور به حضور بسیجیان استان قم در نماز جمعه روز گذشته اشاره کرد و گفت: شب گذشته نیز یک پایگاه بسیج جدید افتتاح و آغاز به کار کرد؛ برنامه های فرهنگی و اقدامات متنوع دیگر تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، 10 حوزه شهری و روستایی بسیج و حدود 230 پایگاه بسیج زیر نظر ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم فعالیت می کنند. 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار