خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر:

امروز اساتید بسیجی دانشگاه به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه مهمی بر عهده دارند

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر در جمع مسئولین و اساتید دانشگاه آزاد سنقروکلیایی گفت: امروز اساتید بسیجی دانشگاه به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه مهمی بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۸۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقر، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش با شکوهی با حضورفرماندهی و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر،مدیر حوزه علمیه شهرستان و پرسنل و اساتید بسیجی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنقروکلیایی برگزار شد.

 

در ابتدای این همایش خالقی رئیس دانشگاه آزاد سنقروکلیایی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، هفته بسیج را که یاد آور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ایران اسلامی می باشد گرامی داشت.

 

وی در ادامه افزود : نهادی که به فرمان معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تبارک و تعالی بوده است.

 

حجت السلام  مسلم کماسی در این مراسم بیان داشت: امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه وآله) و پایه‌گذار و معلم مکتب “تفکر بسیجی”‌ درعصر ما بزرگترین تفسیر را از بسیج و تفکر بسیجی، ارائه می‌فرماید:‌"من... از خدا می‌خواهم که با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام"با این تعبیر امام راحل هم بسیجی وهم تفکر بسیجی را تا اعلا درجه ستود زیرا به بسیجی بودن افتخار کرد و هم به رهروان آموخت که تفکر بسیجی چیست و اسوه بسیجی کیست.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر در خصوص اصل مطلقه ولایت فقیه افزود : بقای انقلاب اسلامی در گرو حمایت از اصل ولایت فقیه است پیروزی و بقای این انقلاب در گرو حمایت و پیروی از اصل ولایت فقیه بوده و همانطور که امام راحل فرمودند: با ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان با بیان اینکه به یمن وحدت مردم و مسئولان و زعامت حکیمانه ولایت‌ فقیه توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی‌ شده است، گفت : امروز اساتید دانشگاه‌ها به‌عنوان افسران جنگ نرم وظیفه‌ای مهمی در قبال انقلاب و ارزش‌‌ها دارند که الحمدالله با بصیرت در این مسیر قرار دارند.

 

حجت الاسلام کماسی خاطر نشان کرد: شما اساتید می‌توانید با انسجام و یکپارچه کردن افسران و سربازان جنگ نرم، آن‌ها را به‌سوی اهداف انقلاب هدایت کنید که این اهداف به‌شدت مورد شبیخون دشمن قرارگرفته‌اند گفتمان سازی بخصوص در جهت تبیین افکار عمومی با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، یک امر بدیهی است.

 

سرهنگ سالاری فرمانده سپاه ناحیه سنقر نیز در این مراسم بیان داشت: بسیجیان در آغازین روزهای انقلاب اسلامی درگیر مباحث حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی بوده اند و نقش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل و ستودنی بود.

 

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر بحث محرومیت زدایی به عنوان یکی  دیگر از موضوعات جدی در دستور کار بسیج قرار دارد و بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در همه عرصه ها فعالیت دارد و وظیفه خود می داند که در کنار مردم و برای مردم در جهت رفع موانع و مشکلات قدم بردارد.

ارسال نظرات