خبرهای داغ:

یادواره شهدای خیابان تولید داروی قم برگزار شد

یادواره شهدای خیابان تولید داروی قم جمعه شب با حضور مردم متدین و شهید پرور این شهر در مسجد ولی عصر قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۹۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

یادواره شهدای خیابان تولید داروی قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رئیس مرکز مطالعات استراتژیک اندیشکده یقین دراین یادواره با اشاره به اضمحلال رژیم صهیونیستی و حلقه حفاظتی آن در منطقه گفت: نابودی 6 آل یا خاندان حاکم در منطقه خاورمیانه نابودی زمینه ساز نابودی اسرائیل در 23 سال آینده خواهد بود.
حسن عباسی با یادآوری فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی سه ایدئولوژی کمونیسم، صهیونیسم و کاپیتالیسم را نابود می کند، اظهار داشت: در طول 39 سال گذشته کمونیسم نابود شد، و هیچ کس باور نمی کرد از شوروی و کاخ کرملین که روزگاری مهد ضدیت با خدا و الحاد بود، کسی مانند ولادیمیر پوتین محضر رهبر معظم انقلاب بیاید و همراه خود قرآن خطی بیاورد.
وی بیان اینکه از این سه ایدئولوژی خبیث 2 ایدئولوژی هنوز باقی مانده است، افزود: جریان صهیونیسم با جریان وهابی ترکیب شده و صهیونیست های مسلمان یا همان رژیم آل سعود را بوجود آورده است.
وی با تاکید بر اینکه ما دنبال امپراطوری قومی و ایرانی نیستیم بلکه هدفمان زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، 
گفت: پرچم اسلام در عصر ظهور در کلیه قله های جهان به اهتزار در خواهد آمد از این رو حرف انقلاب اسلامی حرف تمدن نوین اسلامی است.
سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان قم نیز دراین یادواره با اشاره به اهمیت حفظ دستاوردهای انقلاب گفت: از شهر مقدس قم انتظار می رود که همانگونه که از ابتدای انقلاب پای آن ایستاده بودند، درخت آن را پربارتر کنند.
امیر رزق آبادی درادامه با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت در برابر توطئه های دشمنان اسلام گفت: پیروزی هایی که به دست می آوریم به خاطر تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم پرشور و غیور ایران در میادین مختلف است.
یادواره سرداران و 83 شهید خیابان تولید داروی قم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید آبکار سپاه علی بن ابیطالب (ع) ترتیب یافته بود.

ارسال نظرات