معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

بسیج در همه دولت ها به یاری دولت رفته است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا در نشست بصیرتی بسیج فرهنگیان مراغه گفت: همه دوستداران انقلاب که در راستای اهداف انقلاب بدون هیچ چشم‌داشتی به مردم خدمت می کنند در زمرۀ بسیج هستند و بسیج در همه دولت ها به یاری دولت رفته است چراکه در تفکر بسیجی پیشرفت و توسعه کشور و نظام مهم تر از سلایق سیاسی است.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۱۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پوز افزود: تفکر بسیجی نه تنها در منطقه بلکه در نقاط دیگر دنیا نیز طنین انداز شده است و روز به روز در حال افزایش است.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی مختص یک حزب و یا گروه خاصی نیست و کسی نمی تواند در مقابل آن جبهه بگیرد چراکه یک تفکر پویا و رو به رشد است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه ها از جمله پارس جنوبی و بسیاری از پروژه های پالایشگاهی مرهون تفکر بسیجی است در صورتی که کسی باور نمی کرد جوانان توانای سپاه و بسیج بتوانند این پروژه ها را با موفقیت به پایان برسانند.

هاشم پور بیان کرد: تفکر بسیجی سرشار از شجاعت و عزت نفس است و اجازه نمی دهد چشم ناپاکی به نظام و اسلام نگاه چپ بکند که نمونه بارز آن حضور مقتدرانه رزمندگان مدافع حرم در سوریه و عراق است.

وی با اشاره به اینکه بسیج مفهومی محدود به سلیقه خاص سیاسی نیست اضافه کرد: مکتب بسیج مکتبی است که همه با هر سلیقه ای می توانند زیر مجموعه آن قرار بگیرند تا جایی که معاند نباشند .

هاشم تصریح کرد: بسیجی نظامی خشک و خالی نیست و فقط یکی از کارهای بسیج نظامی گری است در صورتی که ۲۲ قشر بسیج برنامه ها و اهداف دیگری را دنبال می کنند.

وی یادآور شد: در هر جایی از کشور پیشرفت چشم گیر وجود دارد قطعاً در آنجا تفکر جهادی و مدیریت بسیجی حاکم بوده است و هر جا این تفکر حاکم نبوده پیشرفت چندانی به چشم نمی خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار