خبرهای داغ:
بیانیه بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم

پیروزی جبهه مقاومت زمینه انسجام امت اسلامی را فراهم کرد

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت اعلام کرد: این پیروزی بزرگ زمینه انسجام بیش از پیش امت اسلامی را فراهم کرد.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۱۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت پایان یافتن سیطره شجره خبیثه داعش در منطقه به شرح ذیل است:
بسم الله القاصم الجبّارین
وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزيزٌ﴿۴۰حج﴾
بارک الله به مدیریت فقاهت ؛ امام خامنه ای
بارک الله به انقلابیون قهرمان
بارک الله به سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
بارک الله به اسطوره مقاومت ؛ سردار سرافراز سلیمانی
بارک الله به اراده بسیجیان خستگی ناپذیر
بارک الله به پدران و مادرانِ شهدای مدافع حرَم
یک بار دیگر ، ملت شربف ایران ثابت کرد، در میدان یاری خدای متعال، عزمی جدی و خلل ناپذیر دارد. نسل جوان امروز - که نه روزهای انقلاب را دیده و نه دفاع مقدس را تجربه کرده است- با تأسّی به رهبران آسمانی خویش در رویارویی با نهروانیان ؛ تکلیف الهی خویش را در یاری مظلومان و مستضعفان دیده و در راه اعتلای اسلام ناب محمدی و نابودی اسلامِ سَلَفی و سکولار، از نثار خون خویش دریغ نمی نماید.
جبهه حق جغرافیا و مرز نمی شناسد. دشمن به خوبی فهمید حربه کهنه ی تفرقه بیانداز و حکومت کن در کانون مقاومت راهی ندارد؛ آن جا که ایرانی و عراقی ، لبنانی و سوری ، و افغانی و پاکستانی در کنار هم ، توطئه های مستکبران را یکی پس از دیگری نقش برآب نموده و زمینه های انسجام امت اسلامی را بیش از پیش فراهم آوردند.
باید به آنانی که هنوز به گفتمان مقاومت به دیده ی تردید می نگرند و بر طبل پوشالی مذاکره می کوبند؛ چنین گفت: أین تذهبون
بدانید که جهان با شکست داعش، پیام جمهوری اسلامی ایران را دریافت نموده که راه اقتدار تنها یک کلام است و آن هم:
مقاومت، مقاومت و مقاومت
بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم برخود لازم می داند ضمن تبریک این فتح عظیم به رهبر معظم انقلاب؛ امام خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده معظم شهداء از نقش برجسته مرجعیت عظیم الشأن، آیة الله العظمی سیستانی در عراق، دبیرکل حزب الله لبنان حجة الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و سردار قهرمان حاج قاسم سلیمانی (حفظهم الله)در اضمحلال و نابودی گروه های تکفیری در منطقه تقدیر به عمل آورده و خاضعانه خدای منّان را بر این نعمت بزرگ، شکر گوید.
بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم
ارسال نظرات
آخرین اخبار