تمرینات منسجم برای حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر:
مربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل با اشاره به برگزاری تمرینات منسجم و منظم برای حضور در لیگ برتر، گفت: امسال با حمایت مردم و مسؤولان برای قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها به میدان می‌رویم.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۹۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجید مظلوم امروز در گفت‌وگویی در شهرستان آمل، اظهار کرد: فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور امسال با حضور هفت تیم در استان‌های مختلف برگزار می‌شود و می‌تواند از جذابیت و تحرک زیادی برخوردار باشد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات از ساعت 16 عصر روز جمعه 10 آذر، افزود: مازندران همانند سال‌های گذشته در این مسابقات دارای نماینده بوده و بسکتبالیست‌های ویلچری آمل تنها نماینده این استان شمالی کشور هستند.

مربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل با اشاره به اینکه در نخستین دیدار لیگ برتر در خانه میزبان تیم فیاض‌بخش مشهد هستیم، تصریح کرد: این دیدار برخلاف گذشته در سالن ورزشی فرهنگ دنبال می‌شود.

این مربی با بیان اینکه هفت تیم آمل، شهرداری اراک، شهرداری تبریز و شهید فیاض‌بخش مشهد مقدس، ایثار قم، زنجان، مخابرات اصفهان و ملی حفاری خوزستان در آغاز رقابت‌ها اعلام حضور کردند، بیان کرد: نماینده استان قم بنا به دلایلی از تیمداری در لیگ برتر سر باز زد.

مظلوم با بیان اینکه تمرینات منسجم و منظم آملی‌ها برای حضور در لیگ برتر از ماه‌های گذشته آغاز شد و هم‌اکنون بیش از 90 درصد آمادگی جسمی و روحی خود را به دست آوردیم، بیان کرد: امسال برخلاف سال‌های گذشته از نفرات اثرگذار بومی و غیر بومی در ترکیب تیم بهره‌مند هستیم و افرادی همانند وحید سعادت‌پور مقدم، حکیم منصوری، علی اکبر ابراهیمی، صالح دانشمند، جلیل قرنجیک، مهدیار مظلوم و علی‌رضا کمالی‌فر از ملی‌پوشان کشورمان در ترکیب تیم آمل هستند.

وی با اعلام اینکه برای قهرمانی در لیگ برتر با حریفان روبرو می‌شویم، گفت: تمام توان و ظرفیت خود را برای درخشش هرچه بهتر در لیگ برتر به کار می‌بندیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها