خبرهای داغ:
با حضور مسئولان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) صورت گرفت

غبارروبی مزار شهید «محمدعلی مبارک» همزمان با هفته بسیج در پردیسان قم+تصاویر

مزار شهید «محمدعلی مبارک» همزمان با هفته بسیج با حضور خانواده معظم شهید و مسئولان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) عطرافشانی و غبارروبی شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۱۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهید «محمدعلی مبارک» همزمان با هفته بسیج با حضور خانواده معظم شهید مبارک، جمعی از اهالی پردیسان و مسئولان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) عطرافشانی و غبارروبی شد.
امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) طی سخنانی در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار داشت: شهدا مایه سربلندی و افتخار کشور و نظام اسلامی هستند، آن‌ها با شجاعت و ایثار و از خود گذشتگی از کشور و انقلاب اسلامی و حرم اهل بیت (ع) دفاع کردند و به شهادت رسیدند.
 
غبارروبی مزار شهید «محمدعلی مبارک» همزمان با هفته بسیج در پردیسان قم

وی افزود: امروز با پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق و نابودی گروه تروریستی داعش خون شهدای مدافع حرم به ثمر نشسته است؛ و دشمنان بدانند که تا روحیه بسیجی و انقلابی در این کشور وجود دارد نمی‌توانند با انقلاب اسلامی مبارزه کنند.
این مراسم با اهداء شاخه‌های گل به مزار شهید مبارک توسط بسیجیان ادامه یافت.
 
غبارروبی مزار شهید «محمدعلی مبارک» همزمان با هفته بسیج در پردیسان قم

شهید محمد علی مبارک متولد مهرماه سال ۱۳۳۷، فرزند فتح الله و اهل فلاورجان اصفهان است. این رزمنده بسیجی در اسفند ۶۳ در شرق جزیره مجنون به شهادت رسید و به زمره شهدای گمنام پیوست.
در ۱۲ اردیبهشت سال ۹۰ همزمان با ایام فاطمیه (س) به عنوان شهید گمنام در قم تشییع و در پردیسان به خاک سپرده شد و پس مدتی با اعلام تطبیق نتیجه آزمایش دی ان ای، هویت این شهید والامقام احراز گردید.
غبارروبی مزار شهید «محمدعلی مبارک» همزمان با هفته بسیج در پردیسان قمغبارروبی مزار شهید «محمدعلی مبارک» همزمان با هفته بسیج در پردیسان قم+تصاویر
ارسال نظرات