خبرهای داغ:
امام جمعه شهر پردیسان قم گفت: بسیج یک معجزه و یک نهاد و سازمان آسمانی و الهی و پشتیبان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۱۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
حجت الاسلام والمسلمین «سید صمصام الدین قوامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در حقیقت یک معجزه و کرامت و یک سازمان آسمانی است؛ بسیج مثل یک ارتش کلاسیک و عادی نیست، نهادی مقدس است که شامل همه مردم می‌شود که به شکل منظم، مسلح و مجهز شده است.
امام جمعه پردیسان با اشاره به اینکه اگر نیروی مردمی بسیج نبود سپاه و ارتش نمی‌توانستند به تنهایی نظام اسلامی را حفظ نمایند، تصریح کرد: امروز همه مردم وظیفه دارند عضو بسیج باشند برای اینکه بسیج یک نهاد مردمی است و باید پشتیبان انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب باشند تا بتوانند در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی نمایند.
قوامی افزود: بسیجی باید با بصیرت و گوش به فرمان، ولی فقیه باشد تا بتواند محکم در مقابل دشمنان ایستادگی نماید و ضعف و سستی به خود راه ندهد. بسیج با توکل به خداوند و حضور خالصانه در تمام صحنه‌ها باعث یأس و ناامیدی و ترس دشمنان خواهد شد.
وی درادامه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) زمانی که کشور ایران ۳۵ میلیون نفر جمعیت داشت موضوع ارتش ۲۰ میلیونی را مطرح نمودند و امروز که جمعیت ایران ۸۰ میلیون نفر است با همان درصد اگر حساب کنیم باید حدود ۵۵ میلیون بسیجی در کشور داشته باشیم.
حجت الاسلام قوامی در پایان گفت: آموزش نظامی برای زنان و مردان در این عصر واجب است و حتی در مدارس باید به صورت رسمی در آید تا کشور ایران از قدرت نظامی بالایی برخوردار باشد و مسئولین باید فرهنگ بسیجی را در کشور رواج دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها