مراسم آبروي محله ويژه بزرگداشت شهيد اهل سنت شهيد مراد پدندر در روستای کرمبل شهر نگور از توابع شهرستان چابهار با حضور جانشین سپاه و امام جمعه اهل سنت نگور برگزار شد
کد خبر: ۸۹۵۵۱۲۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، امام جمعه اهل سنت شهر نگور در یادواره شهدا آبروی محله روستای کرمبل شهر نگور با اشاره به تکریم مقام شامخ شهدا گفت: عزت و استقلال کشور به پاس جانفشانی‌های شهداست.

مولوی عبدالرحمن عارفی افزود: با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم از آرمان‌های انقلاب و رهبری پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم بیان کرد: ۳۸ سال از انقلاب گذشته و شهدا ناظر بر ما هستند که با چه میزان و ملاک‌هایی جلو برویم و انتخاب کنیم.

جانشین سپاه شهرستان چابهار در این مراسم گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا آبروی محله قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و معرفی شهدا به نوجوانان و جوانان است.

سرهنگ عباس بهادر افزود: این طرح در قالب محله به محله و پاسداشت شهدای محلات و انتقال پیام شهیدان تاثیر بالایی دارد و نسل امروز و آینده که در محلات شهدا ساکن هستند، با فرهنگ ایثار و شهادت هر چه بیشتر آشنا خواهند شد.

وی بیان کرد: بسیجیان باید با عمل گرایی و توجه به فرمایش مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه دهند تا این ارزش‌ها برای همیشه تاریخ ماندگار باشد.
ارسال نظرات