امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: استکبار جهانی همواره برای مقابله با اسلام ناب محمدی به دنبال ایجاد و حمایت از مذاهب ساختگی و فرقه های شیطانی در جهان است
کد خبر: ۸۹۵۵۱۲۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج از سرباز، کارگاه آموزشی وهابیت شناسی با حضور جانشین فرماندهی سپاه سرباز، مسئولین، فرهنگیان، علما و روحانیون اهل سنت شهرستان سرباز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش راسک برگزار شد.

سرهنگ نادر شهرکی در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک پیروزی جبهه مقاومت اسلامی، اظهار داشت: داعش زاده و پرداخته استکبار و همین تفکر غیر اسلامی وهابیت بود که با قدرت ایمان، وحدت و اراده همه اقوام و مذاهب اسلامی نابود شد.

وی افزود: اسلام دین رحمت و مهربانی بوده، اما فرقه‌های انحرافی، چون داعش در نقطه مقابل اسلام قرار داشته و آموزه‌های آنان سرشار از تنفر و خون ریزی است.

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه داعش با هدف بدنام کردن اسلام ایجاد شده بود، بیان کرد: وهابیون با همکاری اسرائیل و آمریکا به دنبال نقشه‌ای برای نابودی اسلام ناب و بدنامی مسلمین بودند که داعش به عنوان بهترین گزینه آنان در مدتی کوتاه ایجاد شد، اما چیزی که فرزندان شیطان نمی‌دانستند این بود که وحدت مسلمین بالاتر از هر قدرتی عمل کرده و موجب نابودی فرزند نحس آنان خواهد شد.

وی ادامه داد: چیزی که باعث قدرت گرفتن مقاومت اسلامی در برابر داعش شد همان قدرت وحدت و ایمان رزمندگان اسلام در برابر دشمنان اسلام ناب محمدی بود.



استکبار عامل اصلی گسترش مذاهب ساختگی است

مولوی عنایت الله رسولی زاده نیز در این مراسم با اشاره به اینکه همواره حق بر باطل پیروز است، خاطرنشان کرد: وهابیت با قوانین غیر اسلامی و انسانی خود درست در نقطه مقابل اسلام قرار دارد به گونه‌ای که به روشنی میتوان گفت که پیروان وهابیت از اسلام بویی نبرده و فقط از اسم آن سوء استفاده میکنند.

وی با تاکید بر فرقه وهابیت جزء مذاهب شناخته شده اهل سنت نیست، افزود: مذاهب ساختگی، چون وهابیت، بهائیت و چنین چیز‌هایی به هیچ عنوان در میان اهل سنت و شیعه جایی نداشته و در واقع اسلامی نیستند که مقابله با این جریانات تکفیری بزرگترین وظیفه علما و روحانیون اهل سنت و تشیع است.

امام جمعه اهل سنت سرباز استکبار را عامل اصلی رشد مذاهب ساختگی در جهان دانست و گفت: انگلیس در گذشته مذاهب ساختگی مانند وهابیت، بهائیت و جبهه القائده را پرورش داده تا باعث ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی شده و برای مقابل با رشد روزافزون اسلام در جهان، باعث ایجاد اسلام هراسی شود و درحال حاضر نیز آمریکا و اسرائیل با تحقق مطلوب‌تر این هدف، مذهب‌های یاد شده را در مناطق مختلفی از جهان تقویت می‌کنند.

وی ادامه داد: شاید برخی تصور کنند که با نابودی داعش دیگر فتنه‌ای نو در منطقه پدیدار نخواهد شد، اما باید توجه داشت که داعش تنها یکی از نقشه‌های ضد اسلامی استکبار بوده و آنان بی شمار نقشه دیگر برای مقابله با اسلام واقعی تدارک دیده اند، اما اگر ما به همان صورتی که با وحدت و برادر در برابر داعش ایستادگی کردیم در کنار هم باشیم بی شک در تمامی فتنه‌های پیش رو نیز پیروز خواهیم شد.
ارسال نظرات