در جمع بسیجیان قصرقند مطرح شد؛

بسیج کابوس استکبار جهانی/اقتدار ایران حاصل تلاش بسیجیان است

فرمانده سپاه قصرقند گفت: بسیج سد محکمی در برابر دشمنان و کابوس شبانه استکبار جهانی است
کد خبر: ۸۹۵۵۱۳۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، صبح امروز همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تجمع دو هزار نفری بسیجیان شهرستان قصرقند با عنوان «شکوه مقاومت» در محل دبیرستان دخترانه آفرینش قصرقند برگزار شد، در این مراسم بسیجیان علاقمند و مشتاق برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و فرمانبرداری از ولایت فقیه در تجمعی باشکوه، آمادگی خود را برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی ایران اعلام داشتند و بار دیگر با آرمان های والای شهدا و امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

در این تجمع باشکوه که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های منقش به نام «یا حسین»، و «یا زهرا» اعلام کردند که با استکبار جهانی سر سازش نداشته و تا ابد آمریکا را جنایتکار و تهدیدی برای امت اسلامی و مستضعفان جهان دانسته و بر تداوم فرهنگ بسیج و روحیه استکبارستیزی ملت ایران تاکید کردند.
بسیج ذلیل کننده دشمنان انقلاب است

سرهنگ احمد بزی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر داعش، اظهار داشت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و همکاری در تمام زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی برای ارتقای امنیت و رفاه ملت ایران از مأموریت اصلی بسیج می باشد.

وی با اشاره به ویژگی های بسیجیان، افزود: مردمی بودن، خدامحوری، ولایتمداری، معنویت و اخلاص از ویژگی مهم بسیجیان بوده که در واقع این خصوصیات همان خصوصیات یک انسان مومن و دیندار است.

فرمانده سپاه قصرقند با تاکید بر اینکه بسیج سد محکم دفاع از انقلاب است، بیان کرد: اخلاص در عمل، ولایت مداری و گوش به فرمان ولایت بودن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن در کنار بسیاری دیگر از خصوصیات ارزنده بسیجیان موجب شده تا بسیج همچون سدی محکم جلوی نفوذ دشمنان را گرفته و به کابوس استکبار تبدیل شود.
بسیج مایه عزت و سربلندی ملت ایران است

سرهنگ داوود شهرکی نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: شعار "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" به روشنی نمایانگر خصوصیات بسیج و فرهنگ بسیجی است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا به امروز بسیجیان جان بر کف در همه عرصه های نظامی و سازندگی در صف نخست بوده و هیچ گاه صحنه را خالی نکرده اند.

فرمانده قرارگاه شهید معمار با تاکید بر اینکه بسیج نیرویی برای همه زمانهاست، خاطرنشان کرد: بسیج تنها یک نیروی بازدارنده و نظامی برای حضور در جبهه های جنگ و دفاعی نیست بلکه بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در هر موضوعی که کمبود و یا مشکلی وجود داشته باشد این نیروهای مخلص و انقلابی بسیج هستند که با تمام قدرت وارد عمل شده و با استفاده از همه ظرفیت های بومی، مردمی و انقلابی خود بر چالش ها غلبه میکنند.

وی ادامه داد: ریشه بسیج را میتوان در ابتدای اسلام جست و جو کرد که حتی پیش از انقلاب نیز وجود داشته و امام خمینی(ره) با بینش صحیح خود آن را پرورش دادند، در واقع روحیه و فرهنگ بسیجی و ولایت مداری با تلاش رهبر کبیر انقلاب در وجود ملت ایران پرورش داده شد.

شهرکی بسیج را مایه عزت و سربلندی ملت ایران دانست و اذعان داشت: امروز اگر جمهوری اسلامی در بخش های گوناگون فرهنگی، علمی، صنعتی و اقتصادی به جایگاه بالایی رسیده و در عرصه های منطقه ای و بین المللی این چنین اثر گذار می باشد تنها به دلیل پشتیبانی بسیج مردمی از دولتمردان و مسئولان است.

وی در پایان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی با استفاده از فرهنگ بسیج، تصریح کرد: آنچه موجب پیروزی مقاومت اسلامی بر داعش شد همان وحدت اقوام و اقشار مختلف با استفاده از تجارب گذشته جمهوری اسلامی از فرهنگ بسیج بود که موجب خار شدن دشمنان و استکبار جهانی و نابودی کامل خلافت شیطانی فرزندان استکبار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار