این یادواره دیشب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانوادهبرگزاری یادواره آبروی محله و افتخار کوچه در شهر سوق های معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۵۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
سردار پاسدار وهابی زاده به نقش مهم شهدا در پیروزی جبهه حق علیه باطل در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: کسانی که صاحب زندگی‌های اشرافی، پادشاهی، رفاه، تجمل گرایی، حقوق‌های نجومی، ماشین‌های میلیاردی هستند نمی‌توانند به خوبی از وطن دفاع کنند، زیرا آن‌ها به گونه‌ای غرق تجملات هستند که دل از این تجملات نمی‌کنند.
وی در ادامه به یکی از فرمایشات امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام بزرگوار فرمودند: «اگر به آمار جبهه و جنگ نگاه بکنید تمام کسانی که در خطوط مقدم سینه‌ها را آماج گلوله‌ها قرار دادند تا ازاسلام و قرآن دفاع بکنند همه آن‌ها از طبقه پایین، محرومان، مستضعفان بودند هیچ کدام از آن‌ها بالانشین نبودند و کسانی تا آخر با ما هستند که طعم فقر را چشیده باشند.»
سرهنگ برومند زاده فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کهگیلویه هم گفت: این یادواره هفتمین یادواره‌ای است که تاکنون در این شهرستان برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی آشنایی جوانان و ساکنان محله‌ها با ابعاد شخصیتی شهدا و آرمان‌های آن‌ها یعنی همان حفظ اسلام و انقلاب است.
برومند زاده گفت: تا پایان امسال سه یادواره دیگر در شهرستان کهگیلویه با همین عنوان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات