خبرهای داغ:

سالگرد شهید محمد کیهانی در اهواز برگزار می‌شود

نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر روحانی شهید محمد کیهانی از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۷۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸

آئین بزرگداشت سالگرد شهادت رزمنده دلیر روحانی شهید محمد کیهانی از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) برگزار می‌شود.

این مراسم روز پنجشنبه 9 آذرماه در آستانه هفته وحدت بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و همشهریان سردار شهید مجید سیلاوی، سردار شهید سید مهدی نجم‌السادات و سردار شهید جواد داغری به این شهید مدافع حرم ادای احترام می‌کنند.

مراسم نخستین سالگرد شهادت روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی، دومین شهید مدافع حرم شهرداری اهواز در مسجد مهدی منتظر(عج) اهواز واقع در کیانپارس خیابان 15 غربی برگزار می‌شود و مردم خوزستان یاد این شهید را گرامی می‌دارند.

سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده معاون حقوقی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین سالگرد شهادت روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی در اهواز سخنرانی می‌کند.

همچنین ابوذر بیوکافی نیز با سفر به اهواز در آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

در این برنامه همچنین جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم خوزستان حضور می‌یابند و به هشتمین روحانی شهید مدافع حرم خوزستان ادای احترام می‌کنند.

شهید محمد کیهانی از پرسنل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلانشهر اهواز است که سال 1357 دیده به جهان گشود و در روز هشتم آبان ماه سال 1395 در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) در سوریه به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها