خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان شمالی:

احیای "تفکر بسیجی" سبب پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: احیای "تفکر بسیجی" سبب پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۷۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  حجت‌الاسلام حسین زحمتکش صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان استان خراسان‌شمالی در مصلی بجنورد اظهار داشت: سال‌هاست که از عمر پر برکت شجره طیبه بسیج می‌گذرد و این شجره طیبه٬ منشا خیر و برکات در نظام جمهوری اسلامی ایران٬ منطقه و عرصه بین‌الملل شده است.

وی افزود: خداوند در قرآن با سرزنش کسانی که در پاسداری از ارزش‌های دینی کوتاهی می‌کنند٬ تاکید می‌کند که در آینده مردمی می‌آیند که در راه دفاع از دین و قرآن ایستادگی می‌کنند و ویژگی این افراد را نیز ذکر می‌کند که در جهت کسب رضای حق هستند و خداوند از آن‌ها راضی است. تولی و تبری دارند٬ نسبت به مومنین رئوف و مهربان هستند اما نسبت به دشمنان دین خدا اهل عزت و استقامت‌اند؛ اهل جهاد در راه خدا هستند و در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مقاومت دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) تصریح کرد: بسیج نهاد مقدسی است که حضرت امام (ره)  بنیان‌گذار این شجره طیبه و مقام معظم رهبری آن را ستایش می‌کنند و  به‌ عنوان یک اسوه و الگو در جامعه بشری مورد تقدیر است.

زحمتکش خاطر‌نشان کرد: آن‌‌چه که امروز جامعه ما به آن نیازمند است تفکر٬ اندیشه و روحیه بسیجی و حضور در عرصه جهادکبیر است و باید با این جهاد٬ نظام و انقلاب را یاری کرد. اگر مسئولان ما بخواهند خدمتی به مردم کنند تنها در سایه این جهاد میسر است. تحقق جهاد کبیر٬ یکی از رسالت‌های بسیج است و باید تفکر بسیجی در جامعه انتشار پیدا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت افزود: اگر تفکر بسیجی حاکم نبود و مردم به صحنه نمی‌آمدند و سازمان‌دهی بسیج مردمی در سوریه و عراق انجام نمی‌شد٬ امروز شاهد محو این غده سرطانی از قلب جامعه اسلامی و بشریت نبودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها