فرمانده ناحیه مقاومت اشکذر:

بسیجی باید در رفتار و گفتارش راه ولایت که همان راه شهداست آشکار باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان اشکذر در سالن ۲۲ بهمن اشکذر برگزار شده بود ضمن تبریک به مناسبت شکست داعش به جایگاه انقلاب ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران به دنیا صادر شده است.
کد خبر: ۸۹۵۵۲۳۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان اشکذر که به مناسبت هفته بسیج در سالن ۲۲ بهمن اشکذر برگزار شده بود ضمن تبریک به مناسبت شکست داعش به جایگاه انقلاب ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران به دنیا صادر شده است بطوری که میتوان آثار این انقلاب را در دیگر کشور‌ها جستجو کرد.
"سرهنگ امامی" انقلاب را در عرصه بین المللی حرفی نو دانست و افزود:ما برای اینکه "جمهوری اسلامی" در ایران تشکیل دهیم انقلاب کردیم به طوری که "جمهوری" به معنی تکیه به قدرت و ایمان مردم و “اسلامی” نیز به معنای برای خدا کار کردن و از خداوند مدد گرفتن.
وی افزود: جوانان بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون امکانات و دست خالی در حالی که چندین کشور در مقابلشان بودند با روحیه و حرکت جهادی در مقابل استکبار ایستادگی کردند و به لطف خدا به پیروزی رسیدند.
امامی به برجام اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این قدرت نظامی کشور و قدرت موشکی ایران بود که کشور‌های جهان را پای مذاکره کشانید و ما باید با تکیه بر خدا با افزایش قدرت نظامی کشور بخصوص بحث موشکی کاری کنیم تا دشمنان ایران حتی تصور دست درازی به ایران را نداشته باشند.
وی در پایان به خصوصیت بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیجی باید در رفتار و گفتارش راه ولایت که همان راه شهداست آشکار باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار