فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان باید به خوبی از امنیت سرمایه گذاری به عنوان یک فرصت طلایی در پیشرفت کشور استفاده کنند.
کد خبر: ۸۹۵۵۲۴۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، علی‌اصغر سلمانی در نشست مشترک شورای قشر بسیج کارگری شهرستان مهریز در یکی از واحد‌های صنعتی این شهرستان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر دستگاه‌ها به تولید داخل و صیانت از ارزش‌ها و توجه به قشر کارگر اظهار داشت: فلسفه وجود بحث شورای قشر کارگری، اندیشه ورزی و هم اندیشی در مورد مسائل این قشر است.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف این شورا، پاسخگویی به مطالبات رهبر معظم انقلاب به منظور تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است به ویژه در حوزه اشتغال و تولید که معظم له چند سال است که بر این موارد تاکید دارند.
سلمانی، ورود جدی‌تر تمام صاحبان سرمایه به ویژه نهاد‌های انقلابی در راستای پیوست فرهنگی برای تولید و اشتغال و اقتصاد کشور را خواستار شد و تاکید کرد: همه باید دست در دست هم بگذارند تا از شرایط سختی که صنعت کشور با آن دست به گریبان است، عبور کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز ادامه داد: واقعیت‌هایی وجود دارد که با تعامل و هم افزایی و اندیشه ورزی می‌تواند در صنعت گره گشا باشد به ویژه در سطح شهرستان مهریز که می‌توان در آن فرصت‌های تعاملی بین صنعت و مسئولان ایجاد کرد تا فضا برای ایجاد یک همکاری و هم اندیشی به وجود آید.
سلمانی عنوان کرد: قابل قبول نیست عده‌ای برای حفظ امنیت و آرامش در داخل و خارج کشور در مقابل تهدید‌ها ایستادگی و جانفشانی کنند و صنعتگران و تولید کنندگان در داخل کشور ما از امنیت به عنوان یک فرصت طلایی برای پیشرفت در تولید و اقتصاد و شکوفایی ایران اسلامی استفاده نکنند
وی تاکید کرد: بسیج حرکت و قدومی مبارک دارد و می‌تواند گره گشا در تمامی مسائل باشد و تاکنون نیز همین‌گونه بوده و امروز مردم از آن به عنوان نهادی مردمی، پایگاه انقلابی و جهادی و گره گشا یاد می‌کنند.
ارسال نظرات