همایش شکوه مقاومت بسیجیان شهرستان بهاباد در آستانه آخوند ملا عبدالله بهابادی بهاباد برگزار شد
کد خبر: ۸۹۵۵۲۴۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، همزمان با سالروز تشکیل بسیج، همایش بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان شهرستان بهاباد با حضور فرماندار، امام جمعه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورئیس شورای اسلامی شهر، روحانیون و بسیجیان و پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ در سالن علامه ملا عبدالله بهابادی با شکوه خاصی برگزار شد.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در این همایش با گرامی داشت هفته بسیج ویاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به تفکر بسیجی اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی باید در عمل دیده شود.
وی با تاکید براهمیت بسیج در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی به فرمایش امام راحل (ره) اشاره کرد و افزود: اگر در کشوری نوای دل انگیز تفکر بسیجی طنین‌انداز شود، چشم طمع جهانخواران از آن کشور قطع می‌شود.
امام جمعه بهاباد بابیان اینکه داشتن تحلیل درست از مسائل روز کشور و منطقه نیازمند بهره‌مند بودن از اطلاعات کافی در ۶ جغرافیای دینی، مذهبی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و فیزیکی است افزود: ما به عنوان بسیجی باید اطلاعات جغرافیای سیاسی دینی مذهبی و فرهنگی و افتصادی را بشناسیم وبه آن‌ها آگاهی داشته باشیم.
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه جلوه بارز بسیجیان در جنگ ۸ ساله خود نمائی کرد افزود: بسیج به عنوان یک مقوله برای عظمت انقلاب تشکیل شد.
ابراهیمی بشکانی تصریح کرد: تشکیل سازمان بسیج مستضعفین یکی از کار‌های مهم و سرنوشت ساز امام راحل در آغاز نهضت انقلاب اسلامی بود.
علی اکبر ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه امروز به برکت تفکر بسیج و بسیجی بیش از ۳۸ سال از عمر انقلاب می‌گذرد و دشمنان آن یکی پس از دیگری سرنگون شدند، اما این انقلاب ریشه هایش مستحکم‌تر می‌شود گفت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‏‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‏دهد.
وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم درک درستی از بسیج داشته باشیم این صفتی که امام خمینی (ره) به بسیج دادند قابل تامل است، اظهار داشت: پیروزی بزرگ جهان اسلام در مقابل کفر زمان در قالب فرمایش امام راحل محقق شد.
بشکانی به علم وفدرت و تفکر بسیج اشاره کرد و افزود: بسیجی باید دارای قدرت فکر و تفکر قوی باشد و مسائل سیاسی روز را بتواند تحلیل کند، کنکاش کند، بسیجی نباید ساده اندیش و سطحی نگر باشد بسیجی باید اهل گذشت و ایثار و قانونمند در همه امور باشد.
ارسال نظرات