فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه تشکیل بسیج از مهم‌تر‌ین از نقاط‌عطف انقلاب اسلامی ایران بود، خاطر‌نشان کرد: بسیج با رهبری امام راحل و رهبر حکیم انقلاب اسلامی حماسه‌های مختلفی را خلق کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۵۲۵۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار ابوالقاسم اکبرنژاد در جمع بسیجیان شهرستان سوادکوه با تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به دستور امام راحل، اظهار‌ کرد: امام راحل، عزت، شرافت و درس دفاع از مظلومان را به ما آموخت.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) برای امنیت و دفاع از انقلاب اسلامی، بسیج را تشکیل داد، افزود: پس از تسخیر لانه جاسوسی، حمله آمریکا به طبس، کودتای نوژه و اقدامات دیگر براندازی بر علیه انقلاب اسلامی و حضور مستقیم ناوگان‌های آمریکایی در خلیج فارس، شجره طیبه بسیج به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه تشکیل بسیج از مهم‌تر‌ین از نقاط‌عطف انقلاب اسلامی ایران بود ، خاطر‌نشان کرد: بسیج با رهبری امام راحل و رهبر حکیم انقلاب اسلامی حماسه‌های مختلفی را خلق کرده است.

اکبرنژاد با بیان اینکه در جنگ تحمیلی از بیش از ۳۶ کشور جهان، اسیر جنگی، غنائم و تجهیزات نظامی به دست آوردیم و دشمنان درصدد نابودی یا محصور کردن انقلاب اسلامی بودند، اظهار کرد: هم‌اکنون با محور مقاومت و انگیزه بسیجیان سنگر سربازان شیطان در منطقه در هم کوبیده شده است.

وی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی به عنوان یک بسیجی و از جنس بسیجیان ضربات بزرگی را بر دشمنان، وارد کردند، افزود: ایران اسلامی قدرت مهم در منطقه و جهان است که با رهبری مقام معظم رهبری به عنوان یک بزرگ بسیجی به دست آمد و پیروزی‌های مختلفی را با تفکر و شیوه و حضور در صحنه بسیجیان به دست آوردیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه هر روز به صف بسیجیان به عنوان آزادگان جهان افزوده می‌شود و وعده عظیم الهی برای مستضعفان با رهبری مقام‌معظم رهبری و ایثار و فداکاری به دست می‌آید، افزود: ضرورت ایجاد بسیج و نقش آن در انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های نهضت امام حسین(ع) و تداوم این رسالت و نقش و الگو برای دفاع از اسلام و عبرت و رهایی مستضعفان از ظلم و استبداد مورد نظر است، گفت: سیاست‌ها، راهبردها و استراتژی‌ها بر قابلیت‌ها، برخوردها، منافع و منابع استوار است و امام راحل برای صیانت از انقلاب اسلامی از سال ۱۳۲۳ در کتاب کشف الاسرار بر تشکل بسیج اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها