استاندار هرمزگان، شهر بی شهردار را نجات دهد

بعد از گذشت ٢ ماه از آغاز به کار شورای پنجم، محمود مولوی به عنوان شهردار پارسیان انتخاب شد، اما با گذشت بیش از ١ ماه از این انتخاب، هنوز حکم شهردار صادر نشده استاین درحالی است که انتظار می رود استاندار جدید هرمزگان، این شهر بی شهردار را نجات دهد.
کد خبر: ۸۹۵۵۲۸۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ، به نقل ازپارسیان خبر؛ بیش از ٣ ماه از آغاز به کار شورای پنجم شهر پارسیان می گذرد ولی هنوز شهردار این شهر مشخص نیست.

 

بعد از گذشت ٢ ماه از آغاز به کار شورای پنجم، محمود مولوی به عنوان شهردار پارسیان انتخاب شد، اما با گذشت بیش از ١ ماه از این انتخاب، هنوز حکم شهردار صادر نشده است.

 

این روزها اوضاع شهر اصلا مناسب نیست و نارضایتی عمومی را در پی داشته است و استاندار هرمزگان نیز با حضور چندساعته در پارسیان، وضعیت شهر را دیده ولی تصمیمی برای شهردار نگرفته است.

 

از خیابان های شهر که می گذریم چیزی جز چاله و چوله برجای نمانده و چهره ای زشت از شهر برای شهروندان باقی مانده و همه آنها را دچار سرگردانی کرده است.

 

وقتی همه آرزوی نعمت بارش باران را داشتند شهروندان پارسیانی نگران آمدن این نعمت الهی بودند که مبادا دوباره خودروهای خود را گرفتار در چاله های خیابان ها ببینند.

 

کارکنان شهرداری نیز از حقوق های معوقه خود می نالند و زباله هایی که بر روی زمین جا می مانند و بعد از گذشت چند روز جمع آوری می شود، زیرا مسئولی نیست که دلسوزی برای این شهر کند.

 

پارسیان با وجود اینکه در غربی ترین نقطه استان واقع شده است، اما هنوز در حوزه استحفاظی این استان است ولی باز هم مورد بی مهری مسئولان استانی واقع شده و حاضر به مشخص کردن شهردار این شهر نابسامان نیستند.

 

بدهی های میلیاردی، ایجاد پروژه های غیرکارشناسانه، از دیگر معضلات شهرداری پارسیان است که دستگاههای نظارتی استان از آن غافل مانده اند و شورای پنجم نیز از قدرت چانه زنی لازم برخوردار نیستند تا بتوانند از مشکلات به وجود آمده در برابر مسئولان استانی دفاع کنند.

 

اگر شهردار انتخاب شده مورد رضایت بندرنشینان نیست، گناه شهروندان این شهر چیست که نمی توانند از آرامش زندگی برخوردار باشند، شهرداری به ‌عنوان مهمترین و تأثیرگذارترین نهاد شهری، نقش مهمی در زندگی روزمره مردم یک شهر دارد.

ارسال نظرات