خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس گفت: شاخصه انقلابی برای دانش آموزان یعنی آنها خوب درس بخوانند خوش اخلاق باشند ودختران حجاب و پسران غیرت داشته باشند بنابراین اینطور است که دانش آموزان می توانند با انقلابی گری می توانند خون شهید ناظری و دیگر شهدا را پاس بدارند.
کد خبر: ۸۹۵۵۲۹۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
امام جمعه فردوس در یادواره شهدای دانش آموز فردوس به یاد شهید دانش آموز محمود ناظری عنوان کرد: باید افتخار کنیم که بسیجی هستیم زیرا امام فرمود که افتخارم این است که بسیجی هستم.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در ادامه گفت: هزینه زیادی برای انقلاب داده ایم وامنیت کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم و  امروز  اگر در مدرسه ها حجاب و نماز هست به برکت خون همین شهداست.

وی بسیج را ابتکار امام دانست و گفت: امروز بسیج به برکت نفس گرم امام (ره) در عراق و سوریه با نام حشد الشعبی برقرار شده است.

امام جمعه فردوس در ادامه خاطر نشان کرد: هنر امام این بوده است که توانسته جوانان را جذب کند و بر قلب جوان و نوجوان ما مسلط شود وهمین موجب شد تا امروز جوانانی که نمیدانستند جنگ وجبهه چیست افنخار بیافرینند و ما 36 هزار شهید دانش آموز داریم.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی گفت : رمز پیروزی یک انقلاب حضور مردم و وجود رهبری انقلابی است.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شاخصه انقلابی برای دانش آموزان یعنی آنها خوب درس بخوانند خوش اخلاق باشند ودختران حجاب و پسران غیرت داشته باشند بنابراین اینطور است که دانش آموزان می توانند با انقلابی گری می توانند خون شهید ناظری و دیگر شهدا را پاس بدارند.

در پایان این یادواره از مادر شهید محمود ناظری تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها