نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: جزیره کیش به مرکز فروش اجناس بیگانه تبدیل شده است و این نشان می‌دهد که ما ظرفیت‌های این منطقه از جمله منابع و ظرفیت‌های موجود در دریا را نمی‌شناسیم.
کد خبر: ۸۹۵۵۳۲۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی  در نشستی با مدیران دستگاه‌های اجرایی هرمزگان با تاکید بر اینکه استان هرمزگان از نعمات و منابع بسیاری برخوردار است، اظهار داشت: اگر این ظرفیت‌ها و منابع را به خوبی بشناسیم و از آن به درستی استفاده کنیم شکر عملی نعمات خداوند را به جا آورده‌ایم.

 

وی ادامه داد: باید ظرفیت‌های هرمزگان را شناسایی کنیم و بدانیم در کجا قرار داریم و چه داریم و می‌خواهیم چه اقداماتی برای شکوفایی این استعدادها انجام دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به ظرفیت مناطق آزاد در این استان اشاره کرد و افزود: به عنوان نمونه متاسفانه امروز جزیره کیش به مرکز فروش اجناس بیگانه تبدیل شده ‌و این نشان می‌دهد که ما ظرفیت‌های این منطقه از جمله منابع و ظرفیت‌های موجود در دریا را نمی‌شناسیم و از آن بهره نمی‌بریم.

 

نعیم‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود بسیاری از مشکلات را ناشی از بی‌قانونی دانست و بیان داشت: اگر قانون بر افراد جامعه حاکم شود و همه به قانون‌مداری توجه کنند، بسیاری از نا به‌سامانی‌ها رفع خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از مشکلات به دلیل قانون‌شکنی است و باید با قانون‌شکنان برخورد شود.

 

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: بنده بر این باورم که اگر قانون‌مداری در جامعه محور کار همه قرار گیرد، جامعه بهتری خواهیم داشت چون عمده مشکلات ناشی از عدم اجرای درست قانون است.

ارسال نظرات