خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، تجمع 6000 نفری بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین و دومین سالگرد شهید مدافع حرم ذکریا شیری در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۳۳۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، تجمع 6000 نفری بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین و دومین سالگرد شهید مدافع حرم ذکریا شیری با حضور سردار صالح از فرماندهان ارشد سپاه، استاد ولی الله کلامی زنجانی، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و دیگر مسوولین در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر اقبالیه برگزار شد.
در این تجمع عظیم قشرهای مختلف بسیج اساتید، طلاب، دانش آموزی و فرهنگیان، کارمندی و کارگری، قرآنی، هنرمندان و حقوقدانان با سردادن شعار های کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن حمایت و آمادگی خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.
در این تجمع با آرمان های امام راحل و فرمانده کل قوا تجدید پیمان کردند و بار دیگر با حضور بسیجیان حماسی و فعال خود، صحنه ای از تجلی و شکوه، استقامت و پایداری را به نمایش گذاشتند.
در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا و بسیجیان نمونه شهرستان قزوین با اهدای هدایایی تجلیل شد.
4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها