شهریاری بیان داشت: بسیج یک نهادی است که جامع الاطراف باید از ارزش های نظام و انقلاب بویژه در حوزه اجتماعی و فرهنگی حراست کند.
کد خبر: ۸۹۵۵۳۵۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش موثر بسیج در مقابله با مخاطرات اجتماعی و فرهنگی دشمن اظهار داشت: بسیج در صحنه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ماموریت بسیار مهمی برای حفظ ارزش های نظام و انقلاب بر عهده دارد.

این نماینده مجلس افزود: این ماموریت تنها در زمینه دفاعی، نظامی و جنگی تعریف نشده است بلکه بسیج یک نهادی است که جامع الاطراف باید از ارزش های نظام و انقلاب بویژه در حوزه اجتماعی و فرهنگی حراست کند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس بیان داشت: وقتی کشور به دفاع مسلحانه از مرزها نیازدارد بسیج اسلحه به دست می گیرد و مسلح می شود و زمانی که کشور در معرض تهاجم فرهنگی و جنگ نرم قرار می گیرد بسیج سلاح سرد و گرم را کنار گذاشته و وارد عرصه فرهنگی می شود.

شهریاری گفت: این انعطاف و چند وجهی بودن ایجاب می کند در این مقطع از جریان نرمی که دشمنان علیه ما به راه انداختند بسیج در صحنه هوشیارتر و مجهز تر از قبل حضور دارد و در مقابل تهاجمات فرهنگی که دشمن علیه ما ایجاد کردند ایستاده و جامعه را نجات می دهد.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در حد وظایف و تکالیف باید در خدمت فرهنگ بسیجی باشد و فرهنگ بسیجی را در همه ابعاد ترویج کند.

 

ارسال نظرات