نماینده محترم مجلس خبرگان گفت: استکبار بداند هیچ مانع ای نمی تواند سد اقتدار و شکوفایی ملت ایران باشد و هیچ اراده ای نمی تواند در مقابل آن بایستد، زیرا انقلاب اسلامی به وسیله عنایات الهی و تلاش مردان بزرگ به این مرحله از قدرت رسیده است.
کد خبر: ۸۹۵۵۴۲۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، همزمان با هفته بسیج طی مراسمی که بسیج کارگری آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت این هفته برگزار کرده بود آیت الله قریشی نماینده استان در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه بسیج به عنوان حماسه آفرین در برابر نظام استکبار ایستاده است اظهار داشت: همواره بسیج بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و توانسته تاثیرات عمیقی در راستای توسعه کشور بگذارد.

وی ادامه داد: فلسفه بسیجی بودن دشمن شناسی و ایستادگی در برابر استکبار و ظلم است.

 نماینده مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه گروهک تکفیری داعش زائیده نظام سلطه بود و امروز شکست این گروهک تکفیری هیمنه و اقتدار آمریکا را زیر سوال برد عنوان کردو به برکت بسیج و اقتدار جبهه مقاومت نظام سلطه نمی تواند قدرت از دست رفته خود را بازسازی کند چرا که دیگر زمان خیان و بزن و در رو تمام شده و بدون شک اگر کسی روزی هوس کند به این خاک ضربه بزند سیلی سختی را از فرزندان دلیر این سرزمین خواهد خورد.

آیت الله قریشی افزود: مکر و حیله استکبار در راستای حفظ اسرائیل است ولی دنیا بداند وعده مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم جعلی صهیونیستی قطعا تحقق میابد، زیرا این ملت در حمایت از دین خدا به پا خواسته اند و خداوند نیز پشتیبان این ملت است.

نماینده محترم مجلس خبرگان در مجلس خبرگان رهبری در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد:  استکبار بداند هیچ مانعی نمی تواند سد اقتدار و شکوفایی ملت ایران باشد و هیچ اراده ای نمی تواند در مقابل آن بایستد، زیرا انقلاب اسلامی به وسیله عنایات الهی و تلاش مردان بزرگ به این مرحله از قدرت رسیده است.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات