نماینده مردم زنجان- طارم در مجلس شورای اسلامی:
بسیج نیروی عظیم الهی است که پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است همواره در صحنه هایی که بسیج مردمی حضور داشته شاهد پیشرفت و بالندگی های زیادی بوده ایم.
کد خبر: ۸۹۵۵۴۶۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان- طارم در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای روستای هندی کندی ضمن تبریک هفته مبارک بسیج و پیروزی رزمندگان مدافع حرم در ریشه کنی غده سرطانی جهان اسلام ایام شهادت امام حسن عسگری(ع) را خدمت ملت شریف ایران تسلیت گفت.

فریدون احمدی با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در جامعه افزود: بسیج نیروی عظیم الهی است که پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است همواره در صحنه هایی که بسیج مردمی حضور داشته شاهد پیشرفت و بالندگی های زیادی بوده ایم.

وی اظهار داشت: شهدا سرمایه های بزرگ کشور ایران هستند گفتنی است نظام مقدس اسلامی از دستاوردهای شهداست چون در طول هشت سال دفاع مقدس تمام کارهای شهدا از روی اخلاص بود نتیجه خوبی هم گرفته شده است.

نماینده مردم زنجان – طارم در مجلس شورای اسلامی توسعه اقتصاد مقاومتی را تنها راه نجات کشور از تحریم ها دانست گفت: لازم است خانم ها بیشتر از گذشته در صحنه باشند همانطور که در بیشتر عرصه ها خصوصا دانشگاهها شاهد حضور ۴۵ درصدی آقایان و ۵۵ درصدی خانمها هستیم.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاکم بودن تفکر بسیجی مهمترین راهکار حل مسائل و مشکلات در کشور است بنابراین ما اخلاص مطلق را تفکر بسیجی می نامیم باید در ادامه مسیر دفاع مقدس ضروری است تفکر بسیجی در جامعه حاکم باشد.

وی همچنین از شهرستان طارم بعنوان قطب کشاورزی کشور یاد کرد و افزود: توسعه این شهرستان در گرو توسعه راه ملی و آب پایدار در بخش کشاورزی است اگر این دو عامل اتفاق بیفتد صنایع تبدیلی و گردشگری هم به مراتب در این حوزه جا پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم زنجان – طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شهرستان طارم تا دو سال آینده ۸۰ درصد از مردم شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد امیدواریم با همت مردم و مسئولین در سند چشم انداز ۱۴۰۴ بیشترین محرومیت ما در زمینه بهداشت و درمان و … از بین برود.

احمدی تصریح کرد: شهرستان طارم را در زمینه رشد مسائل فرهنگی و اجتماعی سرآمد است گفتنی است مسائل بزه کاری اجتماعی، آمار زندانی و بیسوادی در این شهرستان کم بوده و میزان قبول شدگان در دانشگاها و مسئولیت های کلیدی بیشتر است.

گفتنی است،همزمان با گرامیداشت هفته پر افتخار بسیج یادواره شهدای روستای هندی کندی با حضور فریدون احمدی نماینده مردم زنجان – طارم در مجلس شورای اسلامی، جامعه بسیچ زنان، اهالی و شورای اسلامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم در مسجد باب الحوائج این روستا برگزار شد.

  

 

ارسال نظرات