خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان بشرویه بیان کرد: طبق آیات و روایات، جهادگران مخلص ترین انسان ها هستند که اجر و پاداش آنان در نزد خداوند متعال محفوظ است.
کد خبر: ۸۹۵۵۴۶۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر حدادیان امام جمعه موقت شهرستان بشرویه در مراسم تجلیل از جهادگران برتر این شهرستان گفت: جهادگران نیروهای مخلص و با ایمانی هستند که خداوند متعال نیز در قران کریم از آنها به خوبی یادکرده است.

وی افزود: جهادگران نیروهایی در جمع بسیجیان مخلص هستند که بدون هیچ توقعی در جهت رفع محرومیت زدایی گام بر می دارند.

امام جمعه موقت شهرستان بشرویه اظهار داشت: کار جهادی، اقدامی فی سبیل الله است و یک عبادت بزرگ محسوب می شود و خداوند خود اجر و پاداش جهادگران را خواهد داد.

حجت الاسلام حدادیان بیان کرد: طبق آیات و روایات، جهادگران مخلص ترین انسان ها هستند.

سرگرد علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه نیز در این مراسم گفت:  مفتخریم که به همت بسیج و با کمک رزمندگان مقاومت ریشه گروه تکفیری و خبیث داعش کنده شد و سرزمین های سوریه و عراق از دست عناصر کفر آزاد گردید.

وی اظهار داشت: هدف تمامی بسیجیان در همه عرصه ها تنها خدمت و جهاد در راه خداوند است که این امر یکی از ارزشمندترین کارها محسوب می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه بیان کرد: همت جهادگران قابل تقدیر است و بایستی به جهت ارج نهادن زحمات آنان تلاش کنیم.

سرگرد خبازی گفت: جهادگران به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم لبیک گفته و در قالب اردوهای جهادی خدماتی ارزنده به محرومین عرضه می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه بیان کرد: کارجهادی سبب ساخته شدن جسم و روح فرد مجاهد نیز می شود چرا که آنان در طی مدتی در اردوهای جهادی همدرد و همراه مردم مظلوم و محروم می گردند.

سرگرد خبازی گفت: یکی از طرح های بسیج سازندگی در سال جاری اجرای طرح اعتلای سازندگی در روستاها است که بیش از 80 درصد نیروهای جهادگر جوان و نوجوان به روستای هدف اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت:یکی از ا هداف اصلی طرح اعتلای سازندگی در روستاها نیز تقویت ارزش های اسلامی با کمک نیروهای جهادی خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها