خبرهای داغ:
نتیجه سازش همیشه شکست و ذلت بوده است

حجت‌الاسلام رحیمیان: "اسلام آمریکایی" در منطقه با نابودی داعش شکست خورد

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: پیروزی کامل جبهه مقاومت در سوریه و عراق علیه داعش را باید به تمام مسلمانان تبریک گفت چراکه این شکستِ بزرگ اسلام آمریکایی در منطقه بود.
کد خبر: ۸۹۵۵۴۹۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

حجت‌الاسلام رحیمیان:

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رحیمیان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم با عنوان "عهد سربازی" که در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در هر عرصه‌ای که با انگیزه و فرهنگ مقاومت وارد صحنه‌های مختلف شده‌ایم، پیروزی نتیجه آن شده است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) و با تبریک هفته بسیج افزود: پیروزی کامل جبهه مقاومت در سوریه و عراق علیه داعش را باید به تمام مسلمانان تبریک گفت، چراکه این شکست بزرگ اسلام آمریکایی در منطقه بود و هرجا که مقاومت به وجود آمده به‌دنبال آن پیروزی بود.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: جنگ 33‌روزه و جنگ با گروهک‌های تروریستی در سوریه و عراق را تنها فرهنگ مقاومت می‌توانست به پیروزی ختم کند، چنانچه که همین‌طور هم ادامه دارد و نتیجه سازش نیز همیشه شکست و ذلت بوده است.

حجت‌الاسلام رحیمیان تأکید کرد: امروز تمام نیروهای نظامی با حضور در این مسجد مقدس آمدند تا بیعت خود را با امام زمان (عج) تجدید کنند و این درخواست نیز از بارگاه خداوند متعال عاجزانه و خالصانه بوده که تا آخر عمر همه ما ادامه‌دهنده این سربازی و بیعت باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار