خبرهای داغ:
زنان و دختران بسیجی طبس با حضور در جشنواره «ورود به مدرسه عشق» هفته بسیج را گرامی‌داشتند و با غبار روبی و گلباران مزار شهدای گمنام، به مقام این شهیدان گرانقدر ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۲۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، جشنواره «ورود به مدرسه عشق» به مناسبت هفته بسیج در پارک تازه تاسیس بانوان برگزار شد.

 

این جشنواره که به صورت اختصاصی برای بانوان طراحی شده بود به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زهرا(س) و حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

 

این برنامه با غبار روبی و گلباران مزار شهدای گمنام آغاز و سپس با پیاده روی به سمت پارک بانوان ادامه یافت.

 

حقانی فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه (س) در مصاحبه با خبرنگار طبس‌نیوز گفت: این برنامه با توجه به آغاز هفته بسیج و باهدف ارج نهادن به مقام بسیج به صورت ویژه برای بانوان برگزار شد.

 

وی در خصوص نام‌گذاری این جشنواره گفت: با توجه به گفته امام راحل که «بسیج مدرسه عشق است» این نام برای جشنواره برگزیده شد و جوانانی که به تازگی و طی پنج سال گذشته به عضویت بسیج درآمدند، تحت عنوان همایش انقلابیون جوان در این برنامه شرکت کردند.

 

کدخدایی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زهرا سلام الله نیز ایجاد شادی و نشاط جمعی و ترغیب نوجوانان و دانش آموزان به انجام کارهای گروهی را هدف اجرای این برنامه عنوان کرد و افزود: نوجوانان ما بیش از هر چیز نیاز به تقویت روحیه جمعی و انجام کارهای گروهی دارند تا بتوانند در جامعه افراد موفق‌تری باشند.

 

پزشک بسیجی دکتر فاطمه تهمتنی «متخصص جراحی مغز و اعصاب» و خانم حسین پور «اولین بانوی عضو شورای شهر طبس» میهمانان ویژه این جشنواره بودند که با اهدای چفیه و گل نرگس از آنان تقدیر شد.

 

برنامه اصلی این جشنواره اجرای یک مسابقه چند مرحله‌ای بود که با شرکت هشت گروه چهار نفره از دو حوزه پایگاه‌های خواهران و دانش آموزی انجام شد و در نهایت با توجه به امتیازات برتر و زمان محاسبه شده از دو گروه برتر «پایگاه ریحانه النبی» از پایگاههای محلات و «پایگاه تکتم» از بین پایگاه‌های دانش آموزی تجلیل شد.

 

گفتنی است نرمش صبحگاهی ، مسابقات دوستانه والیبال و صرف صبحانه نیز از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها