رحیم مخدومی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
مخدومی با تاکید بر نقش کلیدی بسیج در حمایت از هنرمندان ارزشی گفت: افسران فرهنگی باید مانند رزمندگان دیروز که از جانب بسیج حمایت تجهیز و آموزش داده می شدند و خط خودی و دشمن به آنها نشان داده می شد مجهز شوند.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۳۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

رحیم مخدومی نویسنده برجسته کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با تاکید بر اینکه افسران فرهنگی به سلاح روز و فراگیری و نحوه بهره برداری از آن برای مقابله با تهجامات فرهنگی نیاز ضروری دارند خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تشکل های فرهنگی خودجوش مردمی را مطرح می کنند و به آن هم امید دارند؛ چراکه این تشکل ها بدون بخش نامه و دیکته کردن از جانب کسی و آتش به اختیارانه رسالت فعالیت فرهنگی را به عنوان ابزار کار خود در نظر گرفتند و در این زمینه جهاد می کنند.

نویسنده برجسته کشورمان با تاکید بر نقش کلیدی بسیج در حمایت از هنرمندان ارزشی  گفت: افسران فرهنگی باید مانند رزمندگان دیروز که از جانب بسیج حمایت تجهیز و آموزش داده می شدند و خط خودی و دشمن به آنها نشان داده می شد مجهز شوند. همه این اتفاقات هم امروز باید بیفتد اما در عرصه فرهنگ  اگر تعلّلی صورت بگیرد قطعاً این جبهه فرهنگی شکست خواهد خورد.

مخدومی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی آنگونه که در عرصه نظامی موقعیت خود را شناخته و عمل کردیم در موقعیت فرهنگی نتوانستیم و این خلل کاملاً احساس می شود.

 این نویسنده مطرح کرد: نیروی توانمند نظامی برای مقابله با دشمن در هشت سال دفاع مقدس تدارک دیده می شد و آماده بودند اما در حال حاضر ما این اتفاق را در عرصه فرهنگی نمی بینیم.

این نویسنده برجسته در پایان اظهار داشت: بسیج و تمام متولیان فرهنگی انقلاب باید جبهه فرهنگی را بشناسند و مشکلات موجود در عرصه فرهنگ و هنر را حل و برای آن فکری اساسی کنند.

 

ارسال نظرات