احمدیان در نشست هفته بسیج، بسیج اصناف شاهرود گفت: اقتصاد مقاومتی که رهبری تاکید دارند با توجه به تفکر بسیجی قابلیت اجرا شدن دارد و باید با این تفکر ناب این کار مهم را به پیش بُرد.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۳۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در نشست بصیرتی هفته بسیج که به همت حوزه بسیج اصناف الهادی و با حضور فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج اصناف به میزبانی پایگاه قائم آل محمد (عج) در مسجد قلعه نو بازار شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه از پیشگامان عرصه انقلاب و دفاع مقدس اصناف و بازاریان بوده و هستند اظهار کرد: اصناف و بازاریان ما با تفکری که داشتند و برگرفته از اسلام و قرآن و سنت بود در کنار امام راحل از ابتدای شروع نهضت حضور داشتند و در دوران انقلاب نیز حضور فعال داشته و با تشکیل بسیج اولین قشر‌ها بودند که به بسیج مردمی پیوستند.
وی افزود: بسیج که معمار کبیر انقلاب آن را بنا نهاد برای ایجاد وحدت و انسجام و اتحاد ملی در برابر دشمنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مردم داری و ولایت مداری و اخلاص در جامعهایجاد شده امروز کارکرد خود را نشان داده است.
احمدیان با اشاره به پیروزی‌های کسب شده در محور مقاومت گفت: این پیروزی‌ها حاصل و ثمره تفکر بسیج در منطقه است که با حضور نیرو‌های مردم در قالب تشکل بسیج مردمی در عراق و سوریه و رهبری مراجع و فرماندهان بسیجی انقلاب اسلامی به ثمر نشست.
وی تصریح کرد: اگر ما بخواهیم ثمرات و برکات بسیج را از ابتدای انقلاب تاکنون شمارش کنیم فراوان است، اما دفاع مقدس نقطه اوج این حضور و شعور و تفکر ناب انقلابی بود و ما امروز نیاز به همان تفکر در صحنه‌های مختلف جامعه داریم.
اقتصاد مقاومتی با تفکر بسیجی قابلیت اجرا دارد
فرمانده اسبق سپاه شاهرود با بیان اینکه امروز هم تفکر ناب بسیجی می‌تواند گره گشای کشور در برون رفت از مشکلات اقتصادی باشد گفت: اقتصاد مقاومتی که رهبری تاکید دارند با توجه به تفکر بسیجی قابلیت اجرا شدن دارد و باید با این تفکر ناب این کار مهم را به پیش بُرد.
وی ادامه داد: شما اصناف و بازاریان در موضوع اقتصادی افسران جنگ هستید و در رویکرد مقابله‌ای که رهبر با نام اقتصاد مقاومتی مطرح نمودند در خط مقدم قرار دارید و باید با توجه به اهمیت و ارزش موقعیتی که دارید جامعه را به سمت اقتصاد مقاومتی سوق داده و با حمایت از تولید ملی و کار ایرانی در این راستا تلاش نمایید.
احمدیان با اشاره به تولید موشک‌های مختلف در داخل و یا انرژی بومی هسته‌ای عنوان کرد: این افتخارات با دست خالی و به برکت تفکر بسیجی و نیروی بسیجی اجرا شده است و باید در زمینه اقتصادی نیز با الگو گرفتن از این پیشرفت‌های بی بدیل حرکت کنیم و ما می‌توانیم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
اقتصاد مقاومتی با تفکر بسیجی قابلیت اجرا دارد
در ایتدای این نشست، حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج، به تبیین شاخص‌های بسیجی از دیدگاه رهبر انقلاب پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها