خبرهای داغ:
رییس بنیاد شهرستان تاکستان:خون شهدای مدافع حرم موجب پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۴۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم قدمگاه شهید ولی طاهرخانی، در منزل این شهید بزرگوار با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.
در این مراسم، محمد طاهرخانی، ریيس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، یاد و خاطره‌ی 600 شهید شهرستان تاکستان به ویژه شهید ولی طاهرخانی را گرامی داشت.
وی گفت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس با داشتن کمترین امکانات و تجهیزات نظامی، برابر دشمنان استقامت و ایستادگی کردند و درس مقاومت به همگان آموختند.
ریيس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان افزود: جوانان ایرانی با الگوگیری از سیره و منش شهدای دفاع مقدس در جبهه‌های سوریه حضور یافتند و از ارزش‌های اسلامی برابر دشمنان حراست کردند.
این مسوول با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت گفت: این پیروزی حاصل خون پاک شهدای مدافع حرم و ایستادگی آنها برابر گروه‌های تکفیری داعش است.
در ادامه مراسم، سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان، مطالبی پیرامون پیروزی جبهه مقاومت و هفته بسیج بیان کرد.
در مراسم فوق، همچنین پدر شهید ولی طاهرخانی، خاطراتی از فرزند شهیدش بیان کرد و سپس مداح اهل‌بیت(ع) به مرثیه‌سرایی پرداخت.
در این مراسم، مدعوین با سیره شهید ولی طاهرخانی آشنا شده و یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و با آرمان‌های آنها تجدید بیعت کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها