معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا: با توجه به نقش آفرینی رزمندگان مازندرانی جبهه مقاومت در نابودی حکومت خود خوانده داعش در بو کمال و آزاد سازی سوریه مراسم تجلیل و استقبال غیور مردان یاری رسان مظلومان در شهر های استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۵۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار جواد بخشی در گفتگو با بسیج برگزاری مراسم استقبال با شکوه مردمی از رزمندگان مقاوم و غیور مازندرانی در جبهه مقاومت را تجلیل و قدردانی از رشادت های 6 ساله مومنین و مدافعین اسلام اعم از پاسداران و بسیجیان سپاه کربلا در قالب لشکریان عملیاتی 25 کربلا خواند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا افزود: ستاد استقبال از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی با هدف تکریم از این عزیزان به بهانه نابودی حکومت خود خوانده داعش و تکفیری در سرزمین های عراق و سوریه، با ریاست فرماندهان نواحی تابعه سپاه کربلای مازندران شکل گرفت و بر اساس مصوبات آن مقرر شد به لحاظ حفظ شرایط، از فردا چهارشنبه 8 آذر ماه تا حد اکثر یک هفته طی مراحل مختلف، همزمان با ورود رزمندگان مازندرانی جبهه مقاومت اسلامی، آئین شکوهمند و غرور آفرین استقبال از مدافعان حریم آل الله و اسلام در شهرهای آمل، بابل، قائمشهر، چالوس و ساری(مرکز مازندران) برگزار شود.

سرهنگ پاسدار بخشی یادآور شد: اولین گروه از حماسه سازان مازندرانی شکست داعش، صبح فردا از فرودگاه تهران وارد، چالوس، آمل ، بابل ، محمود آباد و شهرهای غربی استان شده و مردم حامی و دوستار جبهه مقاومت اسلامی به پاس مجاهدت های فرزندانشان، استقبال خوبی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی استقبال مردم قائمشهر و ساری از رزمندگان مازندرانی جبهه مقاومت اسلامی را در مرحله دیگر دانست که طی روزهای بعد، همزمان با ورود عزیزان به سرزمین علویان انجام می پذیرد.

این مسئول در سپاه مازندران با اشاره به اینکه، ابتدا قرار بود تا شهرهای آمل، بابل، قائمشهر و ساری مکانهای استقبال مردمی از رزمندگان جبهه مقاومت باشد اظهار داشت: در جلسات بعدی ستاد استقبال به جهت آنکه چالوس دارای رزمندگان بیشماری از مدافعان اسلام بوده و از طرفی قدمگاه 21 هزار شهید و رزمنده گان دفاع مقدس است، بنا به تقاضای مردم و بسیجیان این شهر رزمنده پرور، مراسم استقبال مردمی در این نقطه موثر مازندران هم برگزار شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا افزود: مقاومت و یاری اسلام و مظلومان وظیفه ذاتی مومنین و مجاهدین راه خداست، بنابر این هرگز از حیله، مکر و کید دشمن غافل نبوده و همواره ضمن آمادگی همه جانبه از کیان و ناموس میهن اسلامی ، هر لحظه ندای مظلومی برای یاری خواهی از هر نقطه جهان اعم از عراق، سوریه، بحرین، یمن وغیره به گوش رسد، با تمام توان به عنوان مستشار یا ... برای دفاع به یاری مظلومان خواهیم شتافت و این را از وظائف انسانی و اسلامی می دانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها