خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج؛

همایش مردان مبتکر و بی‌ادعا در شرکت توزیع برق همدان برگزار شد

همایش مردان مبتکر و بی‌ادعا با حضور جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع)، فرمانده بسیج ادارات استان همدان، معاونان، مدیران، کارکنان و بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۶۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

همایش مردان مبتکر و بی‌ادعا در شرکت توزیع برق همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش مردان مبتکر و بی‌ادعا با همکاری بسیج ادارات استان با حضور سردار فرجی، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع)، امیری فرمانده بسیج ادارات استان همدان، معاونان، مدیران، کارکنان و بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت اظهار داشت: وحدت و هماهنگی خوبی که بین مسئولین استان وجود دارد در کمتر استانی مشاهده می‌شود.

سردار مهدی فرجی با اشاره به حادثه زلزله کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به حضور نیروهای تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان در منطقه در ساعات اولیه وقوع حادثه نیروهای این یگان برای امدادرسانی ورود کردند.

وی با اشاره به حضور خوب بسیجیان برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ازگله عنوان کرد: کارکنان پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز با حضور در سر پل ذهاب کمک‌رسانی خوبی به مردم داشتند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات