خبرهای داغ:
مدیریت حوزه‌های علمیه قزوین اذعان کرد: ما باید با تمسک‌جستن به قرآن و عترت دین‌شناسی را در خود تقویت کرده و برای حفاظت و اجرای دین در جامعه تا پای جان بایستیم.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۷۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

حجت‌الاسلام علی عباسی مدیریت حوزه‌های علمیه استان قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرارسیدن امامت حضرت صاحب‌الزمان(عج) و در خصوص اهمیت آماده سازی شرایط ظهور ایشان اظهار کرد: با ظهور آقا امام زمان(عج) حکومت عدل الهی سراسر جهان را فراخواهد گرفت.
وی تصریح کرد: امام زمان(عج) حکومتشان را براساس ابلاغ آموزه‌های دینی برپا می‌کنند چرا که ایشان نیز همچون سایر ائمه مبلغ و مروج دین اسلام هستند.
این مسئول دین شناسی و آمادگی برای اجرای دین را از عناصر اصلی ظهور عنوان کرد و گفت: دین‌شناسان بیشتر مورد توجه امام زمان(عج) هستند لذا ما باید دین‌شناسی را در خود تقویت کنیم.
مدیریت حوزه‌های علمیه قزوین ابراز داشت: دو منبع مهم قرآن و عترت از عوامل اصلی تقویت دین است و برای دین‌شناسی باید روی این دو منبع بیشتر کار کرد.
عباسی در ادامه تشریح کرد: ما باید با تقویت قرآن و قرآن‌شناسی در خود و هم‌چنین تحقیق و مطالعه روایات ائمه معصوم(س) خود را به امام زمان(عج) نزدیکتر کرده و شرایط را برای ظهور ایشان آماده کنیم.
وی اجرای دین را از دیگر عوامل موثر در ظهور دانست و مطرح کرد: باید توجه داشت که اجرای دین در جامعه هزینه بالایی را می‌طلبد و اجرای حق و حقیقت همواره دشمنان زیادی را داشته لذا یاور امام زمان بودن که نمونه‌ای کامل از حقانیت است، برای ما دشمنان بسیاری را ایجاد خواهد کرد.
مدیریت حوزه‌های علمیه قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: برای آماده‌سازی شرایط ظهور می‌بایست دین‌شناسی و اجرای دین را در خود و جامعه به وجود آورده و سجایایی چون ایثارگری و شهادت‌طلبی را در خود تقویت کنیم.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها