خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین گفت: سرباز و منتظر واقعی مدافعان حرم و رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس هستند، منتظران ظهور کسانی هستند که در خفا از فقرا و مستضعفین دستگیری می‌کنند و کسانی که در هر شرایطی پشتیبان ولی‌فقیه‌اند.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۹۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

حجت الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در همین خصوص اظهار کرد: تداخل مناسبی است که همزمان با آخرین روزها از هفته بسیج آغاز امامت حضرت حجت(عج) باشد و می‌توان گفت که بسیجی واقعی، زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است.
وی تبیین کرد: پس از نواب خاص حضرت که وظایفی بر عهده داشتند و با آغار دوران غیبت کبری بسیاری از مردم و خصوصا بعضی از شیعیان توانستند امتحانات خود را با سربلندی پشت سر بگذارند و در این میان برخی هم مردود شدند.
عدالتی تصریح کرد: حضرت مهدی(عج) برای ظهور منتظر واقعی و سرباز ولایت‌پذیر می‌خواهند که در کنار عبادت‌های خالصانه و دعا برای ظهور و عاقبت بخیری، کارهایی که سبب رضایت امام می‌شود را نیز انجام دهد.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: سرباز و منتظر واقعی مدافعان حرم و رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس هستند، منتظران ظهور کسانی هستند که در خفا از فقرا و مستضعفین دستگیری می‌کنند و کسانی که در هر شرایطی پشتیبان ولی‌فقیه‌اند.
وی همچنین افزود: در زمان غیبت امام‌ زمان(عج) حضرت امام خامنه‌ای نایب برحق حضرت هستند که در زمان فتنه‌ها بسیاری خود را همراه و پشتیبان ولی‌فقیه معرفی کردند درحالی که این همدلی‌ها تنها بر زبان بود.
عدالتی با اشاره به این موضوع که عوام در همه شرایط مطیع ولایت بوده و منتظران واقعی افرادی هستند که همیشه پشتیبان ولی‌فقیه باشند مطرح کرد: باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که منتظر بودن را سیر الی الله می‌دانند می‌بایست اقدامات برای زمینه‌سازی ظهور را از ته دل انجام داد چرا که اگر غیر از این باشد پذیرفتنی نیست.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین در پایان گفت: دشمنان دین و نظام برنامه‌ریزی‌های زیادی برای ضربه زدن دارند که در این بین برخی، حتی بعضی از مسئولین در خواب غفلت هستند و متاسفانه اقداماتی از قبیل شبه‌افکنی در شبکه‌های اجتماعی بسیار به چشم می‌خورد.
وی همچنین افزود: حرکت پشت سر رهبری و اطاعت از فرامین ایشان و البته رفتار و کردار همچون ایشان داشتن از خصوصیات منتظران واقعی است که نمونه‌ای از اخلاق‌یات پسندیده ایشان حضورشان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بود که برخلاف بسیاری از افراد که در اوج غرور برای کمک به مصیبت زدگان آمده بودند، ایشان به راحتی در بین مردم گام برداشته و حتی به بعضی از چادرها هم سرکشی داشتند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها