خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: می‌بایست جبهه مقاومت بسیار هوشمندانه و ساماندهی شده اقدام نماید.
کد خبر: ۸۹۵۵۶۴۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

 

علی کوچک‌خانی، مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص شکست داعش و پیروزی جبهه مقاومت اظهار کرد: شکست داعش یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است.
وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس بین‌المللی محبان اهل‌بیت تصریح کرد: وحدت نیروهای انقلابی و آمادگی در برابر توطئه‌های دشمن مهم‌ترین راهکار برای ایستادن در مقابل مستکبرین و رژیم صهیونیستی است.
این مسئول تبیین کرد: گروهک تروریستی داعش از خود هیچ استقلالی نداشته و تنها ابزاری در دستان ابرقدرت‌هایی چون آمریکا و رژیم صهیونیستی برای رساندن آن‌ها به اهداف شومشان بود لذا ما هرگز نباید نسبت به توطئه‌های آمریکا غفلت کنیم.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تشریح کرد: امروز با بصیرت و استقامت مردم و سربازان مدافع حرم و درایت‌ها و تیزبینی‌های مقام معظم رهبری و مسئولین در این حوزه، داعش که یک توطئه بزرگ از سوی دشمن بود در آستانه شکست کامل قرار گرفته است.
کوچک‌خانی شکس داعش را پایان توطئه‌های دشمن ندانسته و ابراز داشت: دشمن هرگز دست از دشمنی بر نخواهد داشت و باید همواره آماده، هوشیار و مراقب بود که مستکبرین بار دیگر با ساماندهی توطئه و نقشه‌ای جدید به روی کار نیایند.
وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و مستکبرین که افرادی شرور، بی‌وجدان و آدم‌کش هستند گاها خود را درلباس دوست قرار داده و به اقدامات ضد اسلامی دست می‌زنند لذا می‌بایست جبهه مقاومت بسیار هوشمندانه و ساماندهی شده اقدام نماید.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: بسیج مردمی و جبهه مقاومت باید همواره در برابر دشمنان آماده باشند و الگوی بسیج مردمی می‌بایست در سراسر جهان اسلام مورد توجه قرار گیرد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها