موسی زاهدی
فرمانده سپاه میناب، گفت: 88دانش آموز با دو دستگاه اتوبوس برای بازدید به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۵۶۶۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،طالب احمدی نیا،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میناب از آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی خبر داد و اظهار داشت: اعزام راهيان نور به مناطق عملیاتی جنوب كشور در دو مرحله صورت می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: دانش آموز دختر پایه دهم و یازدهم مقطع متوسطه دوم شهرستان میناب در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد:از ابتدای سال تا کنون 260 نفر در قالب راهیان نور به مناطق جنگی جنوب اعزام شده اند و تا پایان سال هم 940 نفر دیگر اعزام می شوند.

احمدی نیا خاطر نشان کرد: مرحله دوم اعزام راهیان نور دانش آموزی طبق سهیمه اعلام می شود.

وی افزود: این دانش آموزان به مدت 6روز به همراه راويان دفاع مقدس از مناطق عملياتي شلمچه، هويزه، شوش و یادمان های شهدا دیدن مي كنند.

فرمانده سپاه میناب اظهار کرد: دانش‌آموزان با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، عهد و پیمان مجدد با شهدا و التزام عملی به ولی امر مسلمین و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مناطق عملیاتی شمالغرب کشوراعزام شدند.

وی راهیان نور را تاثیرگذارترین کار فرهنگی برای دانش آموزان خواند و ابراز داشت: برنامه‌های فرهنگی زیادی در طول سفر 6روزه برای دختران دانش آموز مینابی در مناطق عملیاتی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار