خالقی مربی سیاسی شعبه دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در حوزه فاطمه الزهرا (س) گفت: اراده‌ای که داعش را به وجود آورد هنوز باقی‌مانده است و تنها راه پیروزی در برابر آن، مقاومت است.
کد خبر: ۸۹۵۵۶۹۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از ابرکوه، سومین نشست سیاسی حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) به همت شعبه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با موضوع گفتمان مقاومت با مربیگری «خالقي» برگزار شد.
در ابتدای این نشست خالقی ضمن اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تکفیری تروریستی داعش، اظهار کرد: استکبار جهانی زمانی که نقشه و حیله‌های خود در اجرای ترور، تحریم، جنگ، فشارهای اقتصادی و ... نتوانسته جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورد، تصمیم بر ایجاد تفکر تکفیری گرفت.
وی تصریح کرد: دشمن می‌خواست مرزهای ایران را محاصره کند اما محور مقاومت با فرماندهی سپاه قدس به این نتیجه رسید که چنین تفکر شومی را باید در میدان جنگ ریشه‌کن کرد و خوشبختانه به موفقیت هم دست‌یافت.
این هادی سیاسی خاطرنشان کرد: اراده‌ای که امکانات، پول و تجهیزات در اختیار داعش قرار می‌داد، هنوز هم وجود دارد و ممکن است به شکل دیگری خود را نشان دهد، لذا باید هوشیار و بیدار باشیم. ضمن اینکه ابراز دیپلماسی و امتیازدهی در این مورد که مسئله‌ای کاملاً امنیتی محسوب می‌شود، خیانت است.
خالقی تأکید کرد: بنابراین باید همچنان در جایگاه مقاومت محکم ایستادگی کنیم و در منطقه حالت بازدارندگی داشته باشیم که خداوند هم فرموده است، «و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه.»


ارسال نظرات