مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بیله سوار با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در هفته بسیج گفت: بسیج سازندگی بیله سوار، پیش رو در عرصه های جهادی و اقتصاد مقاومتی شهرستان است.
کد خبر: ۸۹۵۵۷۴۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل , بسیج سازندگی سپاه ناحیه بیله سوار در هفته بسیج سال جاری  اقدامات قابل ملاحظه ای در عرصه های جهادی و اقتصاد مقاومتی انجام داد که از مهترین ان اعزام گروه های جهادی و اکیپ پزشکی و درمانی به مناطق محروم با همکاری شبکه بهداشت انجیرلو به روستای مسجدلو بود.

علی انوشه مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بیله سواربا ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در هفته بسیج اظهار داشت: در کنار اعزام اکیپ های سازندگی و درمانی، با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته های لوازم بهداشتی نیز بین روستاییان توزیع شد .

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی بیله سوار، پیش رو در عرصه های جهادی و اقتصاد مقاومتی شهرستان است گفت: همچنین در این هفته همایشی با عنوان طلائیه داران اقتصاد مقاومتی با حضور سرهنگ اختری فرماندهی ناحیه مقاومت بیله سوار برگزار شد.

 وی گفت در این همایش توجه به مسئله اقتصاد مقاومتی که از اهمیت بالایی برخوردار است تاکید شد و یادآوری شد باید روحیه بسیجی را همچون سایر فعالیت های بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز ایجاد کرد و در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی با روحیه بسیجی اقدام کرد .

انوشه افزود:  برپایی نمایشگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در ۴ مدرسه شهرستان بیله سوار توسط بسیج سازندگی بیله سوارنیز از دیگر برنامه های اجرا شده در هفته بسیج بود.

مسئول بسیج سازندگی بیله سوار گفت : بسیج سازندگی علاوه بر اجرای برنامه های هفته بسیج ، در جهت جمع آوری کمک های مردمی به مناطق زلزله زده اقدام کرده و اقلام جمع آوری شده را به مناطق زلزله زده ارسال کرد .

وی افزود: نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مکان مصلای شهرستان نیز جهت دید عموم به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظرات