به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) انجام شد؛

دیدار بسیجیان پایگاه بنت الزهرا(س) بامادران خانه سالمندان کهریزک

در آستانه فرا رسیدنسالروز آغاز امامت امام زمان (عج) ، بسیجیان پایگاه بنت الزهرا(س) وخادمین مهدیه کرج بامادران خانه سالمندان کهریزک کرج دیدار و از آنها دلجویی کردند.
کد خبر: ۸۹۵۵۷۴۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزای بسیج از کرج ، در آستانه فرا رسیدنسالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به همت حوزه 216 حضرت زکیه جمعی از بسیجیان پایگاه بنت الزهرا(س) وخادمین مهدیه کرج از آسایشگاه سالمندان کهریزک بازدید کردند.

بسیجیان پایگاه بنت الزهرا(س) وخادمین مهدیه کرج با اهداء گل وشیرینی و هدایایی از مادران این آسایشگاه دلجویی کردند.

فرمانده پایگاه بنت الزهرا حوزه 216 حضرت زکیه در حاشیه این دیدار با تبریک فرا رسیدنسالروز آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار کرد:  خدا را شاکریم که در دومین سال متوالی  فرصتی دست داده تا  ما بسیجیان و فعالان، بتوانیمم به دیدار این مادران و پدران،که در این آسایشگاه سکنی گزیده اند و چشمانشان منتظر است تا شاید از در، کسیی وارد شود و دلشان را شاد کند برویم. آسایشگاه سالمندان می‌تواند میعادگاه ما بسیجیان و فعالان باشد که دلشان عاشق وجود نازنین مادر و نگاه پر مهر پدر است.

وی افزود: اسطوره مهربانی حتما آن روزی که بهار عمرت را فدای زندگی کردی هرگز تصورش را نمی‌کردی تا عاقبت سهم تو از زندگی تنهایی شود و روز‌هایی که بیش از حد معمول طولانی هستند و شب‌هایی که همیشه یلدایند.

مهدوی، کارشناس و پژوهشگر مسائل اجتماعی  و عضو خادمین مهدیه کرج با اشاره به اینکه در پدیده سالمندی، تعداد سالمندان نسبت به تعداد افراد جوان به مراتب بیشتر است گفت: سالمندان نیازمند مراقبت‌های بهداشتی، درمانی و روحی و روانی هستند.

وی ادامه داد: قطعا نیاز سالمندان به مراقبت توسط خانواده با کم شدن تعداد مراقبت کنندگان از آنها موجب افزایش بار مسئولیت مراقبت کنندگان می‌شود، که این امر می‌تواند یکی از آسیب‌های جدی جمعیت سالمند باشد.

وی در پایان گفت :امیدواریم یک جرقه ذهنی برای جوانان در پی بردن به هویت واقعی ایجاد خانواده های اصیل ایرانی اسلامی باشند.

 

خبرنگار بسیجی : فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار