طرفدار تیم فوتبال نساجی مازندران با تخت بیمارستانی وارد زمین ورزشی شهید وطنی قائم شهر شد تا بازی تیم مورد علاقه اش را از نزدیک تماشا کند.
کد خبر: ۸۹۵۵۷۵۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دربازی تیم فوتبال نساجی مازندران با نفت مسجد سلیمان در قائم شهر از لیگ دسته یک کشور این تیم یک هوادار خاص داشت که جهان فوتبال تاکنون نظیرش را خیلی کم دیده است.
محمدرضا فهیمی که طرفدار تیم فوتبال نساجی مازندران است با وجود بیماری ناشی از عارضه نخاعی با تخت بیمارستانی دیروز وارد زمین ورزشی شهید وطنی قائم شهر شد تا بازی تیم مورد علاقه اش را از نزدیک تماشا کند.
این جوان 25 ساله قائم شهری که در اثر سانحه تصادف اتومبیل در سال 1379 دچار مصدومیت عارضه نخاعی از گردن شد 17 سال است در مرکز مراقبت های ویژه امام خمینی ره ساری بستری است.ولی با این وجود سخت طرفدار تیم فوتبال محبوب خود است .
نکته در خور تأمل کم توجهی بازیکنان و مربیان تیم فوتبال نساجی مازندران به حضور زیبای این هوادار عاشق تیم نساجی بود که انتظار می رفت حداقل کاپیتان یا سرمربی تیم نساجی مازندران با حضور در کنار تخت این هوادار خاص در زمین ورزشی شهید وطنی قائم شهر از او عیادت و قدردانی می کردند.

هواداران و طرفداران فوتبال سرمایه های اصلی این ورزش محسوب می شوند که حضور پرشور و نشاط شان در مسابقات همواره یکی از پشتوانه ها و زیبایی های ورزش فوتبال است.
محمدرضا فهیمی این هوادار خاص فوتبال در جهان که عاشق تیم فوتبال پرسپولیس تهران هم هست آرزو دارد علی کریمی را از نزدیک ببیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها