مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفت‌وگو با «بسیج»:
بهروز گفت: بسیج مردمی باعث تشکیل جبهه مقاومت در منطقه شد و با وحدت و همدلی مسلمانان،شاهد پیروزی و از بین رفتن سایه شوم دولت جعلی داعش بر کشور سوریه بودیم.
کد خبر: ۸۹۵۵۷۶۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

ناصر بهروز مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان در گفت و گو با سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه اتحادی که بین کشورهای اسلامی سوریه، عراق، افغانستان و ایران به وجود آمد، ریشه داعش برچیده شد، گفت: امام راحل نسبت به تشکیل بسیج جهان اسلام و بسیج رزمندگان دقت زیادی داشتند و با پیروزی انقلاب اسلامی با نگاه حکیمانه امام (ره)، بسیج جهانی به منصه ظهور رسید و اکنون می بینیم که بسیج یکی از مواردی است که باعث وحدت مسلمین شده است.


وی با بیان اینکه بسیج مردمی باعث تشکیل جبهه مقاومت در منطقه شد، ادامه داد: با وحدت و همدلی شاهد پیروزی و از بین رفتن سایه شوم دولت جعلی داعش بر کشور سوریه هستیم و در سایه وحدت اسلامی، مردم دنیا از نابودی داعش خوشحال هستند و همه این ها از برکات بسیج مردمی است.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان در پایان تاکید کرد: امیدوارم که با بسیج مردمی و جهانی شدن آن، ظلم در جهان پایان بپذیرید و شاهد قطع شد دست استکبار جهانی از سرزمین های اسلامی باشیم.

ارسال نظرات