استاندار مرکزی گفت: شرکت «آذراب» در آستانه بحران قرار دارد و بایستی برای رفع مشکلات این شرکت تسهیلات مصوب شده کارگروه ملی رفع موانع تولید تخصیص یابد.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۰۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که با قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد با اشاره به میزان صادرات استان مرکزی در 7 ماهه نخست امسال گفت: صادرات این هفت ما برابر کل صادرات سال 95 بوده است و این مهم نشانگر ظرفیت و عملکرد قابل قبول مجموعه استان است.

وی بر رفع موانع موجود بر سر راه صادرات تاکید کرد و افزود: استان مرکزی در شاخص‌های مطرح شده در این نشست تنها 50 درصد ظرفیت خود را به کار گرفته است و چنانچه موفق به رفع چالش‌های موجود در عرصه صنعت استان شویم به طور قطع جایگاه بهتری را در سطح کشور به خود اختصاص خواهیم داد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در امر تولید و صنعت استان بایستی برای رفع چالش‌ها و مشکلات موجود همکاری و هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.

آقازاده بر پیگیری مصوبات اجرایی نشده کارگروه ملی رفع موانع تولید تاکید و بیان کرد: شرکت «آذراب» در آستانه بحران قرار دارد و اگر تسهیلات مصوب شده در کارگروه ملی رفع موانع تولید برای این شرکت تخصیص پیدا نکند بی‌شک این شرکت در زمره واحدهای تولیدی درگیر با مشکل قرار می‌گیرد.

وی افزود: مکاتبات لازم برای اجرای مصوبات مربوط به این شرکت با وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است و امیدوارم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در کنار رسیدگی به مصوبات شرکت آذرآب پیگیری لازم برای اجرای مصوبات شرکت «هپکو» در حال انجام است، همچنین به منظور توسعه اشتغال روستایی باید رقم 1.5 میلیارد دلار مختص اشتغال روستایی کشور به سرعت تعیین تکلیف شود تا اشتغال روستایی رونق گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات