خبرهای داغ:
امام جمعه داران در جمع بسیجیان فریدونشهری گفت: فتنه داعش سبب شد امروز در جبهه مقاومت ارتش منسجم ۵۰ میلیون نفری بسیج تشکیل شده و با دفع داعش خود را برای نابودی آمریکا و اسرائیل آماده کند.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۱۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ؛ حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی با بیان این که بسیج در همه صحنه ها پیش قدم است، گفت: ۸۸ کشور با محوریت آمریکا و وهابیت شجره خبیثه داعش را برای حکومتی ۳۰ ساله متولد کردند اما تفکر بسیجی اجازه این کار را نداده و داعش را از صفحه روزگار محو کرد.

امام جمعه داران تصریح کرد: فتنه داعش سبب شد امروز در جبهه مقاومت ارتش منسجم ۵۰ میلیون نفری بسیج به فرماندهی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی متشکل از حزب الله لبنان، انصارالله یمن، فاطمیون افغاستان، زینبیون پاکستان، حیدریون و حشدالشعبی عراق و سپاه قدس ایران تشکیل شده و با دفع داعش، کمر استکبار جهانی را شکسته و خود را برای نابودی آمریکا و اسرائیل آماده کند.

فتنه داعش موجب ایجاد بسیجی ۵۰ میلیون نفری در منطقه شد

وی با اشاره به این که بسیج حزب نیست و متعلق به آحاد ملت است گفت: هر حزبی داشته هایش را برای خود می خواهد اما بسیج آن چه به دست آورده است برای اسلام و جامعه اسلامی می خواهد.

امام جمعه پیشین فریدونشهر از پیش قدمی بسیج در صحنه های سیاسی، نظامی، اجتماعی، بین المللی و حوادثی همچون زلزله سخن گفت و اظهار کرد: بسیج امروز در اوج عزت و قدرت همچون خورشیدی با تلألو خود جهان را روشن می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار